نمایشگاه | صنعت نمایشگاهی | نمایشگاه واردات چین

آغاز به کار نمایشگاه واردات چین / حضور هیات ایرانی در افتتاحیه این رویداد

هیات ایرانی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین حضور داشتند.

آغاز به کار نمایشگاه واردات چین / حضور هیات ایرانی در افتتاحیه این رویداد

نمایشگاه واردات چین یکی از بزرگترین رویدادهای تجاری جهان است که هر ساله در شهر شانگهای برگزار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین فرصت‌های تجاری برای شرکت‌ها و کارآفرینان در سراسر جهان شناخته می‌شود. در این نمایشگاه، شرکت‌های چینی و بین‌المللی محصولات خود را به نمایش می‌گذارند و با خریداران و تجار از سراسر جهان دیدار می‌کنند. این نمایشگاه فرصتی برای شرکت‌هاست تا بازارهای جدید را کشف کنند، روابط تجاری خود را تقویت کنند و به دنبال فرصت‌های جدید در صنایع مختلف باشند. به طور کلی، نمایشگاه واردات چین یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری جهان است که برای شرکت‌ها و تجار بسیار ارزشمند است.

ششمین نمایشگاه واردات چین برای نمایش کالاهای صادراتی به چین با حضور نخست وزیر این کشور و مقامات بلندپایه کشورهای مختلف جهان صبح امروز (یکشنبه) به وقت محلی، بصورت رسمی افتتاح شد و معاون اول رئیس جمهور به دعوت رسمی نخست وزیر چین در این مراسم حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.

ششمین دوره‌ نمایشگاه بین‌المللی واردات چین (CIIE 2023)  در تاریخ ۱۴ الی ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در شهر شانگهای برپا خواهد بود.

این نمایشگاه از چهار بخش شامل پاویون‌های ملی، پاویون‌های تجاری، بخش‌های اقتصاد بین‌الملل و فعالیت‌های مرتبط با تبادل فرهنگی تشکیل شده است.

مهمانانی از ۱۴۵ کشور، منطقه و سازمان بین‌المللی در این رویداد شرکت خواهند کرد.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها