ایپاس ۲۰ ساله شد

بیستمین نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

ایپاس ۲۰ ساله شد

 نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی یکی از مهمترین رویدادها در حوزه امنیت و پلیسی است. در این نمایشگاه، شرکت‌هایی که در زمینه تولید و عرضه لوازم و تجهیزات امنیتی و پلیسی فعالیت می‌کنند، به نمایش گذاشته می‌شوند. این نمایشگاه فرصتی برای شرکت‌هاست تا محصولات خود را به نمایش بگذارند و با مشتریان و همکاران جدید آشنا شوند. همچنین، با حضور در این نمایشگاه، با آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های امنیتی و پلیسی آشنا خواهید شد.

بیستمین نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

سردار هادی درویش؛ رئیس بنیاد تعاون فراجا در آیین افتتاحیه بیستمین نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) اظهار کرد: بیش از ۲۲۰ شرکت تولیدکننده، صنعتگران و مخترعان ایرانی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

در واقع بیش از ۷۰ درصد شرکت کنندگان ایرانی هستند.

وی افزود: ۶ شرکت خارجی به طور مستقیم و ۶۰ شرکت به نمایندگی از کشورهای خا جی در این نمایشگاه حضور دارند.

رئیس بنیاد تعاون فراجا بیان کرد: ارتقا کمی و کیفی تجهیزات ایمنی و امنیتی، رواج فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی و امنیتی، برقراری ارتباط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان و قطع واسطه گری از اهداف این نمایشگاه است.

بیستمین نمایشگاه ایپاس در تاریخ ۲۴ الی ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی ۳۵ برند مطرح در زمینه تولید تجهیزات ایمنی از ۱۶ کشور (۶کشور خارجی به صورت مستقیم و سایر کشورها با اعزام نمایندگان خود) حضور دارند.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها