استقبال بی‌نظیر از ۳ نمایشگاه خوش‌مزه تهران+تصاویر

نمایشگاه بین المللی تهران از ۱۶ شهریور ماه میزبان سه رویداد تخصصی-صنعتی است که استقبال خوبی از آن ها صورت گرفته است.

استقبال بی‌نظیر از ۳ نمایشگاه خوش‌مزه تهران+تصاویر

به گزارش خبرنگار تیترکوتاه ، از ۱۶ شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی تهران  سه رویداد تخصصی-صنعتی در حال برگزاری است و تا این لحظه استقبال بی نظیری از این سه رویداد شده است.

بیست و دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران بزرگترین نمایشگاه حوزه شیرینی و شکلات هست که هر ساله کلیه فعالان این حوزه را در زیر یک سقف گرد هم می آورد.

 این نمایشگاه بزرگترین و تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات در خاورمیانه است که به صورت کاملا تخصصی در سه بخش اصلی این صنعت اعم از محصولات تولید شده، مواد اولیه و ماشین آلات برگزار خواهد شد. 
 

دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته جز نمایشگاه های بسیار محبوب و پر طرفداری است که هر ساله در تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی مرتبط با صنعت نوشیدنی گرد هم می آیند. به همین دلیل چنین رویداد پرطرفداری فرصتی بسیار ارزشمند برای صاحبان صنایع و تولیدات در زمینه انواع نوشیدنی است تا بتوانند از این طریق توانمندی ها، محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید قرار دهند و پتانسیل رشد کسب و کارشان را افزایش دهند. امسال نیز دهمین دوره این نمایشگاه از فردا ۱۶ شهریور ماه با حضور جمع کثیری از شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد.

پانزدهمین صنعت غلات، آرد و نان تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت غلات، آرد و نان تهران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه آرد و نان است که در سال قبل در فضای بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع برگزار شد و ۱۵۰ مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از ۳۸هزار بازدیدکننده در آن حضور داشتند.

 

نمایشگاه5

نمایشگاه24

نمایشگاه25

نمایشگاه21

نمایشگاه19

نمایشگاه17

نمایشگاه1

نمایشگاه18

نمایشگاه15

نمایشگاه23

نمایشگاه22

نمایشگاه9

نمایشگاه6

نمایشگاه2

نمایشگاه20

نمایشگاه3

نمایشگاه4

نمایشگاه10

نمایشگاه8

نمایشگاه13

نمایشگاه11

نمایشگاه 12

این رویداد ها تا روز ۱۹ شهریور ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان متخصصان و فعالان این حوزه خواهد بود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها