نمایشگاه تهران میزبان سه رویداد مهم صنعتی

بیست و دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران فردا آغاز به کار خواهد کرد.

نمایشگاه تهران میزبان سه رویداد مهم صنعتی

نمایشگاه بین المللی تهران فردا ۱۶ شهریور ماه میزبان سه رویداد تخصصی-صنعتی خواهد بود.

بیست و دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات

بیست و دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران از ۱۶ الی ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران بزرگترین نمایشگاه حوزه شیرینی و شکلات هست که هر ساله کلیه فعالان این حوزه را در زیر یک سقف گرد هم می آورد.

اولین دوره آن در سال ١٣٨١ با متراژ تقریبی ٣٠٠٠ مترمربع کار خود را آغاز کرد. این در حالیست که امسال برای چندمین سال متوالی با متراژ تقریبی ٣٣٠٠٠ متر مربع به کار خود ادامه می دهد. این نمایشگاه بزرگترین و تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات در خاورمیانه است که به صورت کاملا تخصصی در سه بخش اصلی این صنعت اعم از محصولات تولید شده، مواد اولیه و ماشین آلات برگزار خواهد شد. 

دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته جز نمایشگاه های بسیار محبوب و پر طرفداری است که هر ساله در تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی مرتبط با صنعت نوشیدنی گرد هم می آیند. به همین دلیل چنین رویداد پرطرفداری فرصتی بسیار ارزشمند برای صاحبان صنایع و تولیدات در زمینه انواع نوشیدنی است تا بتوانند از این طریق توانمندی ها، محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید قرار دهند و پتانسیل رشد کسب و کارشان را افزایش دهند. امسال نیز دهمین دوره این نمایشگاه از فردا ۱۶ شهریور ماه با حضور جمع کثیری از شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد. 

این رویداد تا روز ۱۹ شهریور ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان متخصصان و فعالان این حوزه خواهد بود.

پانزدهمین صنعت غلات، آرد و نان تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت غلات، آرد و نان تهران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه آرد و نان است که در سال قبل در فضای بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع برگزار شد و ۱۵۰ مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از ۳۸هزار بازدیدکننده در آن حضور داشتند.

فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف غلات، آرد و نان، افزایش سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در صنعت غلات، آرد و نان، حرکت سازمان یافته در بخش خصوصی در زنجیره تولید و تامین مواد اولیه تولید نان، ایجاد بستر صادرات در راستای حمایت از تولیدات داخلی، بستر سازی لازم جهت ارائه حداکثری ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های داخلی در عرصه ماشین آلات صنایع مرتبط با صنعت غلات، آرد و نان از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد عنوان شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها