اختصاصی تیتر کوتاه:

اتفاقی تاریخی در برگزاری نمایشگاه صنعت

سومین نمایشگاه صنعت، ابزارآلات، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

اتفاقی تاریخی در برگزاری نمایشگاه صنعت

نشست خبری سومین نمایشگاه صنعت، ابزارآلات، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه با حضور عباس تقدسی نژاد مدیرعامل مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب، محمود گودرزی مدیر برگزاری این نمایشگاه، اعضای شورای سیاست گذاری این رویداد و اصحاب رسانه در محل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد.

گودرزی مدیر برگزاری این رویداد با بیان اینکه سومین نمایشگاه صنعت در فضایی بالغ  بر ۳۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد. فضای مفید این رویداد ۱۲ هزار متر مربع است و تمام سالن های نمایشگاهی مجموعه شهر آفتاب را پوشش خواهد داد. شاخه های حاضر در این نمایشگاه در زنجیره ساخت و تولید فعالیت دارند. ما در این نمایشگاه حوزه های ماشین آلات، زنجیره اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، زنجیره ابزار آلات صنعتی (بادی، دستی و برقی) را خواهیم داشت.

زنجیره کامل تامین مایحتاج کارخانجات کوچک و بزرگ

وی افزود: به جرات می توان عنوان کرد این نمایشگاه زنجیره کامل تامین مایحتاج کارخانجات کوچک و بزرگ است. تمام غول های حوزه ابزار و ماشین آلات در این نمایشگاه حضور دارند. امروز باعث افتخار است که پس از یک دهه برگزاری نمایشگاه شاهد حضور برندهای معتبر در این نمایشگاه هستیم. دور اول برگزاری این رویداد به علت وضعیت حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا در شرایط بسیار سختی برگزار شد. دور دوم نیز کماکان با چالش های شیوع این ویروس دست به گریبان بودیم. دور سوم اما در شرایطی برگزار خواهد شد که تفاوت های شاخصی را با دو دوره قبلی خواهد داشت.

نمایشگاه-صنعت-۱

مدیر برگزاری این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه صنعت یک اتفاق بزرگ رخ داده است. ما در محیط نمایشگاه فضای کارگاهی خواهیم داشت. به عبارتی با رعایت تمام موارد ایمنی تست انواع ابزارآلات صنعتی در این رویداد ممکن خواهد بود. این اقدام کیفیت ابزارهای صنعتی را به نمایش خواهد شد. غرفه بزرگ گروه تعمیرکاران ابزار برقی را نیز در این نمایشگاه خواهیم داشت. این گروه از سر تا سر ایران در این رویداد حاضر خواهند شد. ما مجمع بزرگ تعمیرکاران ماشین آلات و اتوماسیون را نیز خواهیم داشت. این عزیزان با کارگروه های خود در این نمایشگاه خدمات شایسته ای را به تمام خطوط تولید ارائه خواهند کرد.

مدیر برگزاری این رویداد افزود: همواره برندسازی، رقابت پذیری و مشتری یابی جزو اولویت های ما بوده است. ما ساختار نمایشگاه را به گونه ای تعیین کرده ایم که در شرایط رکود بتوانیم برای فعالان صنعتی کشور تاثیرگذار باشیم. ما در این نمایشگاه ۱۰هزار قلم انواع ابزار خواهیم داشت. در حوزه ماشین آلات نیز افزون بر ۳۵۰ دستگاه بارهای ۵ تن که شامل انواع دستگاه های برش کاری، خم کاری و فرم دهی فلزات خواهد بود. بیش از ۳۵ اتحادیه و تشکل از این رویداد حمایت کرده اند. ما در سومین دوره از برگزاری نمایشگاه صنعت شهر آفتاب شاهد حضور ۳۰۰ برند در قالب ۱۵۰ شرکت خواهیم بود. شرکتی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت که ۲۲ هزار قلم تجهیزات مکانیکی و هیدرولیکی را به نمایش خواهد گذاشت. بنابراین این نمایشگاه صرفا نمایشگاه ابزارآلات نیست.

به گزارش تیتر کوتاه سومین نمایشگاه صنعت، ابزارآلات، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی  از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها