برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در اولویت شهر آفتاب

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب با بیان اینکه این مجموعه بدنبال برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب است گفت: سومین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و ملزومات دارویی یکی از پر مخاطب‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی کشور قرار است در این مجموعه نمایشگاهی برگزار شود.

برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در اولویت شهر آفتاب

سید عباس تقدسی نژاد روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب برنامه‌های ویژه‌ای دارد و نمایشگاه تجهیزات پزشکی نیز قرار است با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی در این مکان برگزار شود.

وی اظهار کرد: سال گذشته نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور شرکت‌های معتبر خارجی و در فضای ۳۰ هزار مترمربعی برگزار شد و امسال نیز از بیش از ۳۰ شرکت خارجی برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب با بیان اینکه ما در برگزاری نمایشگاه انجمن‌ها را محور قرار دادیم و به واسطه انجمن‌ها و اصناف، ارتقای صنعت رقم می‌خورد، گفت: امروز چنین هدفی در برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی رقم خورده و همدلی و همگرایی لازم در این زمینه وجود دارد و سال گذشته نیز بیش از ۳۰ رویداد مختلف در این نمایشگاه برگزار شد و امسال نیز چنین برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

به گفته وی، تلاش داریم علاوه بر برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب نمایشگاه‌هایی نیز که تاکنون در کشور اجرا نشده را اجرایی و عملیاتی کنیم و به عنوان مثال سال گذشته برای اولین بار نمایشگاه تخصصی کفش را برگزار کردیم.

تقدسی نژاد در ادامه به تاثیرات جنگ ۱۲ روزه بر نمایشگاه شهر آفتاب نیز گفت: بطور متوسط هر هفته ۲۰ نمایشگاه در کشور برگزار می‌شود ولی با شرایط پیش‌آمده این فعالیت‌ها به حالت تعلیق در آمد و با توجه به تقویم نمایشگاهی امکان برگزاری مجدد آنها نیز امکان‌پذیر نخواهد بود.

نمایشگاه-پزشکی

تکمیل شدن ۵۰ درصدی فضای نمایشگاهی تجهیزات پزشکی

همچنین رییس هیات‌ مدیره انجمن تجهیزات پزشکی نیز گفت: تاکنون حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برای حضور در سومین نمایشگاه تجهیزات پزشکی خوب بوده و بالای ۵۰ درصد ظرفیت نمایشگاه تکمیل شده است.

جلیل سعیدلو اظهار کرد: میزبانی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب مطلوب بوده و در این ۲ دوره میزبانی، این مجموعه به اذعان شرکت‌های داخلی و خارجی مطلوب بوده است.

به گفته وی، بحران و هیچ شرایط دیگری ما را منصرف نمی‌کند و تلاش داریم در این شرایط نیز خدمتگزار مردم در برگزاری این نمایشگاه باشیم.​

 

تیترکوتاه مدیا

سرمایه‌گذاری برای تولید؛ کدام سرمایه، کدام تولید؟

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار