تور رسانه ای بازدید از نمایشگاه تهران با حضور آقای مدیرعامل

تور رسانه ای بازدید از نمایشگاه تهران امروز برگزار شد.

تور رسانه ای بازدید از نمایشگاه تهران با حضور آقای مدیرعامل

احمدرضا علایی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه به همراه خبرنگاران و اصحاب رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی از بخش های مختلف مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید کرد.

نمایشگاه3
وی از ستادهای برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و سایر بخش های نمایشگاه تهران بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه بهتر این رویدادها قرار گرفت.

نمایشگاه2
گفتنی است بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی امسال توسط شرکت بانیان امید برگزار خواهد شد و بر این اساس شاهد ایجاد تغییرات در نحوه برگزاری این رویداد خواهیم بود.
ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران  (ایران اکسپو) نیز امسال با حضور شرکت ها و تولیدکنندگان به‌نام و مطرح کشور از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
گفتنی است طی برگزاری یک مناقصه مدیریت رستوران بزرگ نمایشگاه به تیم جدید واگذار شده است. علایی در این بازدید از محل رستوران بزرگ نمایشگاه نیز بازدید کرده و در جریان برنامه های مدیریت جدید این مکان برای رفاه حال مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان رویدادها قرار گرفت.

نمایشگاه5

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها