اختصاصی تیتر کوتاه:

ماجرای اعتراض بخش خصوصی به نمایشگاه همدان چه بود؟

فعالان اقتصادی استان همدان نسبت به عملکرد مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی این استان اعتراض کردند.

ماجرای اعتراض بخش خصوصی به نمایشگاه همدان چه بود؟

فعالان اقتصادی استان همدان با ارسال نامه ای به استاندار این استان نسبت به عملکرد مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی این استان اعتراض کردند.

در متن این نامه آمده است:

احتراما به استحضار می رساند نظر به اینکه سایت نمایشگاه بین المللی هر استان بعنوان ویترین اقتصادی آن استان می باشد، متاسفانه در سال های اخیر ضعف شرکت نمایشگاهی در برگزاری نمایشگاه ها مطابق با عناوین اعلام شده و یک نواخت و تکراری بودن آن در تمامی عناوین باعث عدم استقبال تولید کنندگان و رشته های تخصصی اقتصادی شده و نیز با تبلیغات عناوین مختلف و متاسفانه تکراری بودن غرفه ها به شعور مردم استان نیز توهین شده چرا که با هدف بازدید از عنوان تبلیغ شده وارد نمایشگاه شده و طبق معمول با غرفه های سوغات دستفروشان و افراد غیر بومی که اکثرا نیز تولید کننده نبوده و نیز اجناس بی کیفیت مواجه میشوند.

این امر باعث رکود و عدم استقبال تولید کنندگان در عناوین مختلف از نمایشگاه شده و دیگر نمی تواند نمایشگاه های تخصصی برگزار نماید. متاسفانه هدف نمایشگاه صرفا سودآوری بالا با قیمتهای بیشتر از نمایشگاه های دیگر استانها شده است. لذا بعنوان تولید کننده و فعال اقتصادی از شما درخواست میگردد نسبت به تنظیم تقویم نمایشگاهی سال ۱۴۰۳، اداره صمت و توسعه تجارت همانند سایر استانها وارد عمل شوند و تقویم نمایشگاهی را تنظیم نمایند و قوانینی برای مدیریت نمایشگاه تعریف گردد که از حضور هر بار این غرفه های ضعیف دستفروشان، دلالان و سوغات خودداری نماید و نمایشگاه ها را بصورت تخصصی برگزار نماید و چنانچه توانایی پر کردن نمایشگاههای تخصصی را ندارند لطفا در خصوص تغییر مدیریت و عوامل اجرایی نمایشگاه تجدید نظر فرمایید.

طبق نظر سنجی صورت گرفته از شهروندان نیز رضایت از نمایشگاه در سطح پایینی قرار گرفته و هر بار این عدم رضایتمندی بیشتر و بیشتر میگرد.

 

اعتراض-به-نمایشگاه-همدان

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها