گزارش اختصاصی تیتر کوتاه:

سالن های موقت شهرآفتاب خالی ماند! / فرش قرمز برای خودروهایی که نیامدند؟ + تصاویر

نمایشگاه شهرآفتاب پر مخاطب برگزار شد اما جای خالی برندهایی که به رویداد پنجم نیامدند هم به طور کامل حس می شود.

سالن های موقت شهرآفتاب خالی ماند! / فرش قرمز برای خودروهایی که نیامدند؟ + تصاویر

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران پس از دو بار ایجاد وقفه در زمان برگزاری، بالاخره به صورت رسمی از ۹ بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی شهر آفتاب برگزار شد.

به گفته شرکت برگزارکننده، در این رویداد خودرویی بیش از ۲۰ مدل محصول جدید برای اولین بار به بازار خودروی کشور معرفی شده است.

در حال حاضر تمام فضای قابل بهره برداری این مجموعه نمایشگاهی، به پنجمین نمایشگاه خودروی تهران اختصاص پیدا کرده و برگزارکننده پیش بینی برخی سالن های موقت را نیز برای اسکان شرکت های مختلف کرده است.

سالن+موقت+شهرآفتاب

این پیش بینی البته خیلی درست از آب در نیامد و تعداد شرکت های اصلی در حوزه خودرو از ۲۵ عنوان بیشتر نشد. بنابراین بخشی از سالن های موقت یا چادرهای نمایشگاهی بلا استفاده باقی مانده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، برگزارکننده در واقع برای شرکت هایی که به نمایشگاه نیامدند فرش قرمز پهن کرده است.

از جمله این شرکت های می توان به سایپا ، سایپا دیزل ، زامیاد ، پارس خودرو، آرین موتور، آرین دیزل، ایلیا موتور ، جهان نوین آریا، خودروسازان بم ، راین خودرو ، آمیکو، پادران موتور ، سیبا موتور، پارسیان موتور مانلی ، کامل دیزل و شایان دیزل اشاره کرد.

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در شهر آفتاب برقرار است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۷ نسبت به بازدید از این رویداد خودرویی اقدام کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها