نمایشگاه | صنعت نمایشگاهی | رویداد نمایشگاهی | نمایشگاه مشهد

بیست و چهارمین گردهمایی فعالان صنعت لوازم خانگی در نمایشگاه مشهد

بیستمین و چهارمین نمایشگاه صنعت لوازم خانگی و بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری مشهد از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

بیست و چهارمین گردهمایی فعالان صنعت لوازم خانگی در نمایشگاه مشهد

بیستمین و چهارمین نمایشگاه صنعت لوازم خانگی و بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری از فردا ۲۶ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز به کار خواهد کرد.

شرکت کنندگان در این رویدادها  از فردا تا جمعه ۲۹ دی ماه آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود در زمینه های صنعت لوازم خانگی و صوتی و تصویری اعم از انواع تلویزیون، سیستم‌ های صوتی، بلندگوها، پروژکتورها و دستگاه ‌های مرتبط با صوت و تصویر، یخچال‌، ماشین های ظرفشویی، اجاق ‌های گازی و برقی، ماشین ‌های قهوه‌ساز و... را در معرض دید فعالان، متخصصان و علاقه مندان این حوزه قرار داده اند.

معرفی جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌های مرتبط با لوازم خانگی و صوت و تصویر، ایجاد فرصتی برای تعامل بین، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد فضایی برای تبادل اطلاعات و تجربیات در این زمینه، کمک به توسعه صنعت لوازم خانگی و صوت و تصویر و از جمله اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه ها عنوان شده است.

به گزارش تیتر کوتاه این نمایشگاه ها فرصتی ارزشمند برای تولیدکنندگان، توزیع‌ کنندگان و مصرف‌ کنندگان لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری هستند تا با جدیدترین محصولات و تکنولوژی ‌های این زمینه آشنا شده و روابط تجاری خود را گسترش دهند.

نمایشگاه-لوازم-خانگی-مشهد

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها