رشد ۲۰۰ درصدی استقبال شرکت‌های دانش بنیان از رویداد پتروفن ۱۴۰۲

رشید قانعی در آیین افتتاحیه رویداد پتروفن با اشاره به توسعه صنایع دانش بنیان و پائین دستی پتروشیمی، گفت: سال گذشته ۸۰ نیاز را از سوی شرکت‌های پتروشیمی به شرکت‌های دانش بنیان اعلام کردیم که این رقم امسال تقریبا سه برابر شده و ۲۳۰ نیاز در این رویداد به شرکت‌های دانش بنیان اعلام و ارائه می‌شود.

رشد ۲۰۰ درصدی استقبال شرکت‌های دانش بنیان از رویداد پتروفن ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار نفت تیتر کوتاه، رشید قانعی در آیین افتتاحیه رویداد پتروفن با اشاره به توسعه صنایع دانش بنیان و پائین دستی پتروشیمی، گفت: سال گذشته ۸۰ نیاز را از سوی شرکت‌های پتروشیمی به شرکت‌های دانش بنیان اعلام کردیم که این رقم امسال تقریبا سه برابر شده و ۲۳۰ نیاز در این رویداد به شرکت‌های دانش بنیان اعلام و ارائه می‌شود.

قانعی همچنین ویژگی مهم دیگر پتروفن ۱۴۰۲ را ارتقای این رویداد از رویدادی منحصر به هلدینگ خلیج فارس به رویدادی ملی عنوان کرد و گفت: امسال با مشارکت معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پژوهشگاه صنعت نفت در شورای سیاستگذاری، شاهد حضور نهاد‌ها و شرکت‌های بزرگ دیگر در این رویداد هستیم.

وی ادامه داد: امسال افزون بر ۱۹ شرکت زیرمجموعه هلدینگ، ۱۳ شرکت پتروشیمی نیز در این رویداد شرکت کرده‌اند.

وی به دوجهت‌گیری اساسی ارائه معکوس نیاز‌های فناورانه و تقدیر از شرکت‌های پتروشیمی فعال در این مسیر در این رویداد اشاره کرد و گفت: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان علاقمند برای حضور در رویداد امسال نسبت به پارسال سه برابر شده و از ۱۰۰ شرکت به بیش از ۳۰۰ شرکت در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

دبیر رویداد پتروفن ۱۴۰۲ تأکید کرد: ۴۸ درصد از تفاهم‌های انجام شده بین شرکت‌ها در نخستین دوره رویداد پتروفن به قرارداد منتج شده و مابقی نیز در حال مذاکره است.
رویداد «پتروفن» ۱۴۰۲ با شعار «مسیر نوآوری پتروشیمی» با تأکید بر رفع نیاز‌های فناورانه با توانمندسازی بازیگران زیست‌بوم صنعت پتروشیمی در هفت حوزه تخصصی ۱۲ تا ۱۴ آذرماه به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها