قانعی: ارائه معکوس نیازها و تأثیرگذاری بر شرکت های دانش بنیان هدف رویداد پتروفن است

دبیر رویداد پتروفن درباره جزئیات این رویداد گفت: هدف اصلی برگزاری این رویداد نیز ارائه معکوس نیاز‌ها است؛ نتایج آن می‌تواند به شکلی رقم بخورد که شرکت‌های دانش بنیان تقویت شود و این تقویت می‌تواند منجر به این شود که به شرکت‌های صادراتی تبدیل شوند و در صورتی که چنین اتفاقی رخ بدهد می‌تواند از نظر بین المللی نیز یک دستاورد به شمار برود.

قانعی: ارائه معکوس نیازها و تأثیرگذاری بر شرکت های دانش بنیان هدف رویداد پتروفن است

رشید قانعی دبیر رویداد پتروفن در گفت وگو با خبرنگار نفت تیتر کوتاه اظهار داشت:سال ۱۴۰۱ اولین دوره رویداد پتروفن بود که امسال دومین دوره آن را برگزار می‌کنیم؛ هدف اصلی برگزاری این رویداد نیز ارائه معکوس نیاز‌ها است.

وی افزود: برخلاف نمایشگاه‌های دیگر که عرضه محور برگزار می‌شود رویداد پتروفن عکس آن عمل کرده و به صورت تقاضا محور برگزار می‌شود؛ این رویکرد به معنای این است که شرکت‌های پتروشیمی نیاز‌های خود را به شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه اعلام می‌کنند و شرکت‌های دانش بنیان برای مرتفع کردن این نیاز‌ها تلاش می‌کنند.

قانعی ادامه داد: میزان استقبال شرکت‌های دانش بنیان از این رویداد نسبت به سال گذشته سه برابر شده که نشان دهنده تأثیرگذاری این رویداد است. به همین میزان نیاز‌هایی که ما اعلام کردیم نیز سه برابر شده است؛ از سوی دیگر به جز هلدینگ خلیح فارس امسال در حدود ۱۳ شرکت پتروشیمی نیز در این رویداد شرکت کرده اند که ما امیدواریم در این رویداد اتفاقات خوبی برای شرکت‌های دانش بنیان رخ بدهد.

دبیر رویداد پتروفن تصریح کرد: این نمایشگاه داخلی است، اما نتایج آن می‌تواند به شکلی رقم بخورد که شرکت‌های دانش بنیان تقویت شود و این تقویت می‌تواند منجر به این شود که به شرکت‌های صادراتی تبدیل شوند و در صورتی که چنین اتفاقی رخ بدهد می‌تواند از نظر بین المللی نیز یک دستاورد به شمار رود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها