تیم ملی والیبال ژاپن با تمام قوا در ارومیه

سامورایی‌ها تکلیف عطایی را مشخص می‌کنند؟

اعضای تیم ملی والیبال ژاپن برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم اصلی و ترسناک خود وارد ارومیه شدند.

سامورایی‌ها تکلیف عطایی را مشخص می‌کنند؟

به گزارش تیترکوتاه، قرار است بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ایران در شهر ارومیه برگزار ‌شود.

یکی از ابهامات این مسابقات حضور ژاپن با تیم اصلی بود و تصور می‌شد سامورایی‌ها که حسابی روی فرم هستند و برای صعود به المپیک تلاش می‌کنند، تیم اول خود را به ارومیه نیاورند اما آنها بامداد امروز(چهارشنبه) با همه نفرات خود به ایران آمدند و هدف خود را نیز قهرمانی مقتدرانه در آسیا عنوان کردند.

والیبال ژاپن

ژاپن سورپرایز مسابقات اخیر لیگ ملت‌ها بود که موفق به کسب مدال برنز این رقابت‌ها شد تا فاصله خود با والیبال ایران را بیشتر از قبل کرده و خود را به عنوان تیم اول آسیا معرفی کند.

حالا و در شرایطی که تیم ملی ایران و خصوصا سرمربی این تیم(بهروز عطایی) به خاطر ناکامی در لیگ ملت ها تحت فشار زیادی هستند، مسابقات قهرمانی آسیا فرصت خوبی است تا همه چیز به نفع تیم ایران تغییر کند.

البته با وجود میزبانی ایران ممکن است قهرمانی قاره به سامورایی‌ها برسد و آن زمان بعید نیست که شاهد برکناری بهروز عطایی – که برخی ملی پوشان نیز مستقیم و غیرمستقیم علیه او و کادرش موضع گرفتند – باشیم.

۱۸ تیم حاضر در این رقابت‌ها در ۶ گروه دسته بندی شدند تا در مرحله گروهی به مصاف هم رفته و در پایان این مرحله، تیم‌های اول و دوم هر گروه (جمعا ۱۲ تیم) به مرحله پلی آف صعود ‌کنند و تیمهای سرگروه به قید قرعه با تیم‌های دوم هر گروه دیدار خواهند کرد.

تیم ایران با کشورهای هنگ کنگ و عراق هم گروه شده است و در صورت شکست حریفان در مرحله حذفی مستقیم به جمع چهار تیم برتر صعود خواهد کرد. ژاپن هم در صورت سرگروهی در گروه دوم و پیروزی در مسابقه حذفی مستقیم به مرحله نیمه نهایی راه می‌یابد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها