فوتبال ایران در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا ۶ نماینده دارد

فرصت درخشش برای مثلث ایرانی و یک دورگه

با انجام قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا تیم‌های سه ستاره ایرانی با قرعه مناسبی مواجه شدند و شانس درخشش در این دو تورنمنت را دارند.

فرصت درخشش برای مثلث ایرانی و یک دورگه

به گزارش تیترکوتاه، قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و همینطور لیگ اروپا برگزار شد و تیم‌های مطرح اروپایی رقبای خود را شناختند.

فوتبال ایران در لیگ قهرمانان اروپا دو نماینده دارد؛ مهدی طارمی با پورتوی پرتغال و علیرضا جهانبخش با فاینورد هلند. طارمی و یارانش در گروه هشتم مسابقات با بارسلونا، شاختار دونتسک اوکراین و آنتورپ بلژیک همگروه شدند و می‌توانند امیدوار باشند که به عنوان تیم دوم بعد از بارسای قدرتمند به مرحله بعدی صعود کنند.

تقابل با ستاره‌های تیم اسپانیایی هم فرصت مناسبی برای درخشش مهدی طارمی که با جدایی اوتاویو به تک ستاره تاثیرگذار باقیمانده در پورتو تبدیل شده، خواهد بود. طارمی در صورت انتقال به میلان بازی در گروه مرگ مقابل پاری سن ژرمن، نیوکاسل ینایتد و دورتموند را تجربه می‌کرد.

فاینورد در گروه پنجم با اتلتیکو مادرید اسپانیا، لاتزیو ایتالیا و سلتیک اسکاتلند همگروه شده که گروه چندان دشواری به شمار نمی‌رود و جهانبخش فرصت خوبی برای دیده شدن خصوصا در بازی با نماینده سرشناس اسپانیا دارد.

ضلع سوم مثلث تهاجمی تیم ملی ایران یعنی سردار آزمون هم با رم ایتالیا در لیگ اروپا حاضر است و فرصت درخشش در گروه هفتم این رقابت‌ها مقابل تیم‌های اسلاویا پراگ جمهوری چک، شریف مولداوی و سروت سوئیس را دارد و طبعا تیمش شانس اول صعود از این گروه به شمار می‌رود.

البته فوتبال ایران در این لیگ، چند ایرانی دیگر هم دارد؛ احسان حاج صفی و میلاد محمدی با آاک یونان در گروه دوم با آژاکس، المپیک مارسی و برایتون هم گروه شده و کار بسیار سختی برای صعود خواهند داشت. 

تیم یونیون سن ژیلواز بلژیک هم که از دنیس اکرت مهاجم دورگه آلمانی-ایرانی بهره می‌برد، در گروه پنجم این مسابقات با تیم‌های لیورپول، لاسک و تولوز روبرو خواهد شد و این مهاجم دورگه که تاکنون به تیم ملی ایران دعوت نشده، فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی‌های خود به امیر قلعه‌نویی دارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها