نیمکت‌نشینانی که دعوت شدند، آماده‌هایی که بیرون ماندند

حمله همه‌جانبه به قلعه‌نویی بابت لیست جدید تیم ملی

اعلام لیست جدید تیم ملی موجی از انتقادها علیه سرمربی این تیم را به دنبال داشت.

حمله همه‌جانبه به قلعه‌نویی بابت لیست جدید تیم ملی

به گزارش تیترکوتاه، از وقتی به یاد داریم سابقه نداشته لیست تیم ملی اعلام شود و مورد انتقاد قرار نگیرد و این بار هم نوبت به امیر قلعه نویی رسیده که بابت لیست جدید مورد مواخذه قرار بگیرد آن هم از همه طرف!

سرمربی اسبق استقلال از این تیم تنها دو بازیکن یعنی روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند را به تیم ملی دعوت کرده و جا ماندن بازیکنانی مثل سیدحسین حسینی و آرش رضاوند باعث انتقاد آبی ها شده است.

طرفداران استقلال البته بیشتر از آنکه بابت دعوت نشدن بازیکنان خودی معترض باشند، نسبت به دعوت از میلاد سرلک هافبک دفاعی پرسپولیس موضع گیری کرده‌اند و می‌گویند قلعه‌نویی این بازیکن که مشمول شده را دعوت کرده تا دو سال دیگر بتواند سربازی‌اش را عقب بیاندازد و البته بدون مشکل برای پرسپولیس هم بازی کند.

پرسپولیسی‌ها هم به خاطر دعوت نشدن حسین کنعانی‌زادگان علیه سرمربی تیم ملی موضع گرفته‌اند؛ بازیکنی که به خاطر اشتباه غیرفنی در بازی با ازبکستان در این اردو حضور نخواهد داشت.

دعوت از لژیونرهایی مثل سعید عزت‌الهی و میلاد محمدی که در تیم‌های خود نیمکت‌نشین بوده‌اند و دعوت نشدن بازیکنی مثل مهدی قایدی که در لیگ امارات عملکرد نسبتا خوبی در این مدت داشته، از دیگر مواردی است که باعث انتقاد از قلعه نویی شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها