حزباوی در السد فیکس شد، گل زد و آمادگی‌اش را به رخ کشید

رونمایی از رقیب جدی برای مدافعان باتجربه تیم ملی

مدافع جوان ایرانی تیم السد در اولین باری که در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، درخشید تا آمادگی اش برای فیکس شدن در این تیم بزرگ قطری را اعلام کند.

رونمایی از رقیب جدی برای مدافعان باتجربه تیم ملی

به گزارش تیترکوتاه، تیم السد قطر شب گذشته در هفته دوم لیگ ستارگان به مصاف الاهلی قرار رفت و 4 بر 2 به پیروزی رسید تا با کسب دومین برد متوالی و 6 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

محمد امین حزباوی ستاره 20 ساله ایرانی در این بازی برای نخستین بار در ترکیب اصلی السد قرار گرفت و توانست در دقیقه 7 گل اول تیمش را با ضربه سر وارد دروازه الاهلی کند.

حزباوی در شرایطی که تیمش با سه گل پیش بود، در دقیقه 67 تعویض شد و جالب اینکه بازیکن جایگزین او با دادن یک پنالتی و اخراج شدن از بازی شرایط را تا حدی دشوار کرد و باعث شد حریف دو گل بزند اما در نهایت این السد بود که به برتری و سه امتیاز بازی رسید.

با درخششی که مدافع ایرانی السد داشت پیش بینی می‌شود خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم مطرح قطری برسد.

حزباوی که در فولاد خوزستان هم به عنوان یک مدافع مطمئن و گلزن خود را مطرح کرد و در تیم‌های ملی جوانان و امید هم یکی از نفرات اصلی بود، حالا مدعی جدی برای مدافعان باتجربه‌ای مثل محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مرتضی پورعلی گنجی و مجید حسینی در تیم ملی بزرگسالان نیز به شمار می‌رود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها