گفتگوی تیترکوتاه با رئیس هیات فوتبال خوزستان به بهانه فوت فوتبالیست آبادانی

گرمای شدید، گرانی آمبولانس و مسابقاتی که تعطیلی ندارد

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان در خصوص فوت بازیکن آبادانی در مسابقه فوتبال معتقد است نمی‌توانند مسابقات را به خاطر گرمای زیاد تابستان کاملا تعطیل کنند و آمبولانس با قیمتی که شاید تیم‌ها بتوانند بیاورند تجهیزاتی ندارد.

گرمای شدید، گرانی آمبولانس و مسابقاتی که تعطیلی ندارد

گروه ورزشی تیترکوتاه - نسیم شیرازی: فوتبال خوزستان با سه تیم در لیگ برتر روزهای پرخبری را می‌گذراند، از اختلاف تا آشتی کنان رئیس‌هیات فوتبال این استان با باشگاه فولاد خوزستان تا فوت یک بازیکن در جریان مسابقه فوتبال و آغاز لیگ برتر در حالی که سه تیم خوزستانی در آن حضور دارند. به بهانه اتفاق‌های اخیر این روزهای فوتبال خوزستان با رئیس هیات فوتبال این استان هم صحبت شدیم. در ادامه پاسخ‌های عبدالکاظم طالقانی به سوالات تیتر کوتاه را خواهید خواند:

 

از آشتی‌کنان با باشگاه فوتبال فولاد بگویید، همه چیز ختم به خیر شد؟

به امید خدا که ختم بخیر شده است، جلسه‌ی خوبی بود و صحبت‌ها انجام شد، طبق صحبت‌هایی که داشتیم مشکل خاصی وجود ندارد و مسائلی که لازم بود به یکدیگر گفته شد و به قول شما آشتی‌کنان انجام شد.

انتظارات‌تان را هم در این جلسه بیان کردید؟

هر مورد فنی را باید فرد فنی بگوید و اگر اظهار نظری داشته باشم باید بر اساس مسائل فنی باشد ولی من مدیریتی حرف زده بودم که آن‌ها را قبلا گفتم و الان بخواهم اشاره کنم دوباره ادامه پیدا می‌کند. اجازه دادیم که سیستم مدیریتی‌شان خود تصمیم بگیرند و امیدوارم کارهای خوبی انجام دهند.

یک سری انتقادها از شما مبنی بر این‌که انگیزه رئیس هیئت فوتبال خوزستان از قبل خیلی کم‌تر شده است و کم‌تر در محافل فوتبالی دیده می‌شود وجود دارد، این انتقادها را می‌پذیرید؟

اگر کم شده بود چطور به باشگاه فولاد رفتم؟ قبلش هم به تیم ملاثانی سرکشی کردم، چند روز قبلش هم سرکشی به دیگر تیم‌های فوتبال استان را داشتم، قبل از آن دو نوبت با مدیرکل جلسه برگزار و برای مسائل زیرساختی حرف زدیم، این حرف‌ها پایه و اساس درستی ندارد و گمانه‌زنی است.

فوتبال این روزها ناراحت از دست دادن حسام نژادیوسفی بازیکن تیم کیانوش‌اروند آبادان هم هست، نبود آمبولانس، تجهیزات پزشکی کنار زمین، دیر رسیدن به بیمارستان و بازی در گرمای سوزان مسائل ناراحت کننده‌ای است که در مورد این اتفاق تلخ گفته می‌شود، دقیقا در آن مسابقه چه گذشت؟

ما گرمای زیادی را در تابستان داریم، از سوی دیگر انتظارات برآن است که ما بازی‌های‌مان را برگزار کنیم و بازی اول هم استانی نبود و مربوط به شهرستان بود و می‌خواستند که مسابقات‌شان را انجام دهند که ساعت اگر تاثیر هم گذاشته پزشکان باید تشخیص دهند و من متخصص این کار نیستم و هر کسی نباید این را بگوید که به خاطر گرما این عارضه برای او پیش آمده است. ولی این که می‌خواستند بازی را برگزار کنند اصل غلطی نیست، به هر حال ما باید مسابقات‌مان را حتی در گرما انجام دهیم ولی باید شرایط پزشکی را هم رعایت کنیم.

چرا آمبولانس به موقع در دسترس نبوده است؟

از نظر آمبولانس در تمام کشور به همین شکل است که در اختیار ما قرار نمی‌گیرد و اگر بخواهند در اختیار بگذارند هم برای یک بازی به این سادگی که بخواهیم انجام دهیم چقدر تیم‌ها باید هزینه برگزاری یک بازی را بپردازند؟ با اصرار و خواهش آمبولانس با هزینه یک میلیون و دویست هزار تومان فقط برای یک ساعت و نیم می‌آید و آن هم نه آن آمبولانسی که باید باشد؛ فقط نامش آمبولانس است و هیچ تجهیزاتی در آن نیست و اگر قرار باشد این گونه پیش برود ما نمی‌توانیم مسابقات را به راحتی به هیچ عنوان انجام دهیم.

فوتبال خوزستان سه نماینده (استقلال، فولاد و نفت) را در لیگ برتر امسال دارد، شرایط این سه باشگاه را چطور می‌بینید؟

فکر می‌کنم هم مدیریت‌ها و هم کادر فنی به دنبال بهترین نتیجه هستند و تلاش‌شان را انجام داده‌اند. به هر حال در هر کاری نقاط ضعف وجود دارد که باشگاه‌ها در ادامه کار باید نقاط ضعف را بگیرند و از آن برای بهتر انجام شدن کار استفاده کنند ولی به طور کلی الان قضاوت کردن در مورد عملکرد باشگاه‌ها زود است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها