به قرمزهای پایتخت توصیه شده که عالیشاه را به تبریز نبرند؟

قصه تکراری کاپیتان پرسپولیس، مصدومیت و تراکتور

کاپیتان پرسپولیس یک روز مانده به بازی با تراکتور ناگهان مصدوم شد و از سفر به تبریز باز ماند اما خیلی‌ها این مصدومیت را باور نکرده‌اند.

قصه تکراری کاپیتان پرسپولیس، مصدومیت و تراکتور

به گزارش تیترکوتاه، روز گذشته باشگاه پرسپولیس در خبری عجیب اعلام کرد امید عالیشاه دچار مصدومیتی خفیف شده و تیم را در سفر به تبریز برای بازی حساس با تراکتور همراهی نمی‌کند.

چالش های کاپیتان پرسپولیس با هواداران تراکتور اما باعث شده کسی این مصدومیت را باور نکند و گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که برای جلوگیری از ایجاد تنش تصمیم گرفته شده که عالیشاه به تبریز نرود.

در یکی از بازی هایی که با حضور تماشاگران در تبریز برگزار شد، عالیشاه نقش مهمی در ایجاد جنجال داشت و حالا که بعد از مدتی قرار است دوباره بازی در حضور تماشاگران برگزار شود، حضور او می‌تواند تنش‌زا باشد.

5698099

البته این نخستین بار نیست که بحث مصدومیت عالیشاه آن هم مرتبط با پرسپولیس و تراکتور، جنجالی می‌شود؛ سالها قبل که این بازیکن برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتور پیوست، در بازی مقابل پرسپولیس خیلی زود مصدوم و از بازی خارج شد اما هواداران تراکتور به او اتهام زدند که با مصدومیت مصلحتی نخواسته مقابل تیم سابقش بازی کند.

0488ebdfb34e6087ba6ba32d0a3a70bc_1076_

برخی منابع می‌‎گویند حضور نمایندگان کنفدارسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه یادگار امام تبریز برای تماشای بازی امروز هم در تصمیم‌گیری برای غیبت عالیشاه در بازی با تراکتور بی‌تاثیر نبوده و احتمالا به قرمزهای تهران توصیه شده کاپیتان خود را به تبریز نبرند!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها