تیم جواد نکونام با حداکثر چهار خرید دیگر تکمیل می‌شود

تورس، تورسونوف، تورانیان و یک مهاجم در راه استقلال

جواد نکونام با خرید چهار بازیکن تیمش را آماده حضور در لیگ بیست و سوم خواهد کرد.

تورس، تورسونوف، تورانیان و یک مهاجم در راه استقلال

به گزارش تیترکوتاه، کار استقلال در نقل و انتقالات تمام نشده و آبی‌ها همچنان در برخی پست‌ها نیاز به بازیکن جدید دارند.

در خط دروازه با تمدید قرارداد حسینی و جذب خالدآبادی و البته حضور سینا سعیدی‌فر نیازی به گلر جدید وجود ندارد.

در دفاع میانی آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی جذب شدند و قرارداد محمدحسین مرادمند هم تمدید شد اما استقلال به یک مدافع میانی دیگر هم نیاز دارد. در روزهای گذشته مذاکراتی با عارف غلامی برای تمدید قرارداد انجام شد که ظاهرا بی‌نتیجه بوده و به همین دلیل نکونام سراغ گزینه های خارجی رفت و مذاکراتی با دوستونبک تورسونوف ازبکستانی در همین خصوص انجام و توافق اولیه نیز حاصل شده است.

در سمت چپ خط دفاعی با حضور ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی نیازی به بازیکن جدید نیست با این تفاوت که فصل گذشته سلمانی گزینه اول ساپینتو بود اما ظاهرا در فصل جدید نوبت به جلالی خواهد رسید که فیکس باشد.

در سمت راست اگرچه صالح حردانی و کوین یامگا در لیست استقلال هستند اما گفته می‌شود جواد نکونام قصد دارد از یامگا در فاز تهاجمی استفاده کند و به همین دلیل به دنبال جذب سامان تورانیان مدافع راست جوان مس کرمان است و توافق با این بازیکن نیز انجام شده و استقلال باید با تیم کرمانی بر سر مبلغ رضایتنامه به توافق برسد.

در بخش هافبک دفاعی نفراتی مثل روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، زبیر نیک‌نفس و محمدحسین زواری حضور دارند و دیگر هافبک‌ها در فاز تهاجمی هم آرش رضاوند، رضا میرزایی، کوین یامگا، مهرداد محمدی، سبحان خاقانی و امیرعلی صادقی هستند و قرار است به این جمع، تورس اسپانیایی هم اضافه شود و مذاکرات با او بر سر مبلغ قرارداد همچنان ادامه دارد.

در خط حمله هم با جدایی شهباززاده، فعلا ارسلان مطهری، پیمان بابایی، آریا برزگر و آرمان رمضانی در لیست هستند اما ظاهرا نکونام به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هم هست تا جایگزین رمضانی شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها