شعله ور شدن آتش اعتراض‌ها بعد از مصاحبه سرپرست باشگاه

استقلالی‌ها خطاب به خطیر: سکوت می‌کردی بهتر بود!

سرپرست باشگاه استقلال بعد از چند روز بحرانی سکوت خود را شکست اما صحبت‌هایش باعث افزایش انتقادها شد!

استقلالی‌ها خطاب به خطیر: سکوت می‌کردی بهتر بود!

به گزارش تیترکوتاه، نه تنها هواداران بلکه مربیان و بازیکنان استقلال هم نسبت به اتفاقات اخیر اعتراض کرده و در این مدت هم خبری از پاسخگویی علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه نبود.

امروز باشگاه استقلال مصاحبه ای از خطیر منتشر کرد تا سکوت او در نهایت بشکند اما این مصاحبه جای اینکه باعث ایجاد آرامش در استقلال شود، اعتراض‌ها را شعله‌ور کرد و به او تاکید کرده‌اند بهتر بود همان سکوتش را ادامه می‌داد.

خطیر در مصاحبه خود عنوان کرد به نکونام گفته حتی اگر استقلال چهاردهم شود، به قیمت حراج اعتبار خودش، از او حمایت می کند و استقلال هر نتیجه ای بگیرد، از برنامه ها و اهداف جواد نکونام برای ساختن استقلال رویایی و ایده آل حمایت خواهد کرد.

وی به هواداران استقلال هم یادآور شده که برای داشتن یک تیم رویایی باید صبور بود و توقع از استقلال باید اندازه داشته‌های تیم باشد و استقلال در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی و تعهدهایی که از سال قبل ایجاد شده و بدهی‌هایی که از فصل گذشته باقی مانده، امکان رقابت مالی با تیم‌های مدعی قهرمانی را ندارد.

این اظهارات به زعم هواداران استقلال پذیرفتن ناکامی در فصل جاری و آماده باش بابت یک رتبه غیرقبول است در حالی که آبی‌ها تاکید دارند اگر قرار بود استقلال این فصل هم نتیجه نگیرد نیازی به تلاش‌های پشت پرده خطیر برای رسیدن به مدیریت باشگاه نبود و او نباید از حالا پیام شکست بدهد.

تاکید خطیر به رعایت قانون سقف قرارداد دیگر موردی است که خشم هواداران استقلال را برانگیخته چرا که عقیده دارند دیگر تیم‌ها به طرق مختلف در حال دور زدن این قانون هستند و او نباید با این صحبت‌ها، ناکامی در نقل و انتقالات را توجیه کند.

او همچنین خطاب به بازیکنان معترض که تمرینات را تحریم کرده‌اند، اعلام کرده که باز هم صبور باشند تا با تهیه منابع مالی، مطالبات شان پرداخت شود و این یعنی همچنان از پرداختی به آنها خبری نیست.

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها