وزیر ورزش و جوانان قبل از سقوط هلی‌کوپتر هم در نوبت استیضاح بود

کناره‌گیری مصلحتی سجادی و تایید استعفاهای تکذیب شده

وزیر ورزش و جوانان در حالی از سمت خود کناره‌گیری کرده که از مدت‌ها قبل در نوبت استیضاح بود.

کناره‌گیری مصلحتی سجادی و تایید استعفاهای تکذیب شده

به گزارش تیترکوتاه، امروز رسانه‌های نزدیک به دولت خبر دادند که حمید سجادی به دلیل آسیبی که به طحال وی در سانحه سقوط هلیکوپتر وارد شده، تحت عمل جراحی قرار گرفته است و به همین دلیل ادامه کار پرحجم و پرفشار برای مدتی برای او مقدور نیست و از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

در ادامه نیز عنوان شد که به احتمال زیاد رئیس جمهور با این استعفا موافقت خواهد کرد و همچنین رسانه های دولتی نیز تاکید کردند که سجادی پیش از این دو بار از سمت خود استعفا کرده بود.

جالب اینکه بعد از ماجرای سقوط هلی‌کوپتر، دو بار خبر استعفای سجادی رسانه‌ای شد اما وزارت ورزش و جوانان اقدام به تکذیب این اخبار کرده و از پیگیری قضایی خبر داد!

منابع آگاه اما تاکید می‌کنند که بحث استیضاح سجادی قبل از ماجرای سقوط هلی کوپتر مطرح بود و حتی اگر این اتفاق نیز برای سجادی رخ نمی داد، او از سمت خود کنار می‌رفت و حالا هم توصیه شده قبل از استیضاح، با استعفا این جدایی شکل بگیرد.

در تاریخ دهم دی ماه سال گذشته نیز راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس از ارائه طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان به هیئت رئیسه مجلس خبر داده و اعلام کرده بود این استیضاح در ۱۲ محور و با ۵۱ امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شده است که در ادامه سانحه سقوط هلی کوپتر رخ داد و استیضاح به تاخیر افتاد.

سجادی در این مدت سه کارت زرد از مجلس هم دریافت کرد تا مشخص شود وزیر مورد وثوق نمایندگان ملت نیست.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها