انتقالی که قبلا انجام شد و صدایش را در نیاورند

مجیدی، قایدی و استقلال همه را سر کار گذاشتند + عکس

مهدی قایدی در حالی به تیم فرهاد مجیدی ملحق شد که به نظر نمی‌رسد این انتقال مربوط به امروز باشد.

مجیدی، قایدی و استقلال همه را سر کار گذاشتند + عکس

به گزارش تیترکوتاه، تا همین امروز هواداران استقلال منتظر بودند مذاکرات باشگاه استقلال با شباب الاهلی بر سر تمدید قرارداد قرضی مهدی قایدی به نتیجه برسد اما در نهایت باشگاه با انتشار متنی اعلام کرد مدیران تیم اماراتی با انتقال این ستاره مخالفت و تاکید کرده‌اند برای فصل جدید به او نیاز دارند.

همزمان قایدی هم متنی منتشر و اعلام کرد علاقمند به ماندن بوده اما تصمیم با او نبوده است و ساعاتی بعد هم خبر انتقال قرضی او به تیم اتحاد کلبا که هدایتش بر عهده فرهاد مجیدی است، منتشر شد و کسی نفهمید چطور مدیران شباب الاهلی (طبق ادعای مدیران استقلال) از نیاز به قایدی برای فصل جدید گفته بودند!

نکته مهم اما به زمان پیوستن قایدی به اتحاد کلبا مربوط است؛ طوری وانمود شد که انگار همه چیز امروز رخ داده اما شواهد نشان می‌دهد ماجرا مربوط به قبل است و هواداران استقلال تا امروز بی دلیل منتظر و امیدوار بودند.

چندی پیش تصویری از قایدی در یک کافه اماراتی منتشر شد و همزمان تصویری هم از فرهاد مجیدی در همان کافه به انتشار رسید که حاکی از حضور همزمان آنها در کافه مذکور بود.

قایدی اتحاد کلبا

نگاهی به لباس و ظاهر قایدی در آن عکس با تصویری که هنگام قرارداد با اتحاد کلبا منتشر شده، نشان می‌دهد او در همان زمان به تیم مجیدی رفته بود و طبعا مدیران باشگاه استقلال هم طی این مدت مانند مجیدی و قایدی در جریان ماجرا بوده و بی‌جهت هواداران خود را امیدوار نگه داشتند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها