پرسپولیسی‌ها نگران مهاجمی که هنوز گل نزده است

طلسم زاهدی در پرسپولیس

مهاجم جدید پرسپولیس در چهار دیدار تدارکاتی اخیر موفق به گلزنی نشده است.

طلسم زاهدی در پرسپولیس

به گزارش تیترکوتاه، بعد از جدایی سه مهاجم پرسپولیس یعنی شیخ دیاباته، پریرا و عیسی آل‌کثیر، تنها شهاب زاهدی به عنوان مهاجم به جمع قرمزها ملحق شد و گل‌محمدی همچنان پیگیر جذب حداقل یک و حداکثر دو مهاجم دیگر است.

زاهدی که در جوانی سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، بعد از حضوری نسبتا موفق در فوتبال اروپا به تیم سابقش برگشت تا تبدیل به گزینه اول برای خط حمله شود با این حال حداقل تا الان و در بازی‌های دوستانه عملکرد چندان امیدوارکننده‌ای نداشته است.

پرسپولیس طی این مدت چهار بازی دوستانه مقابل شمس آذر قزوین، استقلال خوزستان، پیکان تهران و صعنت نفت آبادان برگزار کرده که در هر چهار دیدار به برتری رسیده اما نکته مهم، ناکامی زاهدی در گلزنی با وجود به میدان رفتن در هر چهار مسابقه است.

قرمزها ابتدا با 7 گل نماینده قزوین را شکست دادند که رقیب زاهدی یعنی مهدی عبدی در آن دیدار چهار بار موفق به گلزنی شد و دیگر گل‌ها را نیز امید علیشاه، گولسیانی و محمد عمری به ثمر رساندند.

شاگردان گل محمدی در بازی دوم به مصاف استقلال خوزستان رفتند و با تک گل حسین کنعانی از روی نقطه پنالتی پیروز شدند.

در بازی سوم پیکان حریف قرمزها بود که با دو گل شکست خورد. گل اول توسط بازیکن پیکان (گل به خودی) به ثمر رسید و زننده گل دوم هم یک مهاجم جوان به نام علیرضا خدادادی بود.

بازی چهارم پرسپولیس هم برابر نفت آبادان برگزار شد و این تیم توانست با گل‌های کنعانی‌زادگان و فرجی به برتری برسد.

به این ترتیب در حالی که مهدی عبدی 4 گل و علیرضا خدادادی جوان یک گل در این بازی های دوستانه به ثمر رساندند، زاهدی موفق به گلزنی نشده تا نگرانی پرسپولیسی‌ها از خط حمله بیشتر از قبل شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها