سپاهان بهترین خط حمله را دارد و فقط یک مدافع چپ ذخیره می‌خواهد

کامل‌ترین تیم بین مدعیان لیگ بیست و سوم

هر چند که مدیران سپاهان به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند، اما به نظر می‌رسد تیم اصفهانی تا این لحظه بین مدعیان، کامل‌ترین تیم است.

کامل‌ترین تیم بین مدعیان لیگ بیست و سوم

به گزارش تیترکوتاه، فعالیت نقل و انتقالاتی تیم های لیگ برتری برای فصل بیست و سوم همچنان ادامه دارد و تیم های تلاش می کنند در روزهای باقیمانده نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

در این بین سپاهان اصفهان با حفظ اکثریت نفرات تاثیرگذار فصل گذشته و جذب بازیکنان سرشناس جدید از جمله هادی محمدی، رضا اسدی، احسان پهلوان، کاوه رضایی، رضا شکاری و عیسی آل‌کثیر عملکرد نسبتا خوبی در نقل و انتقالات داشته است.

در حال حاضر اصفهانی ها درون دروازه پیام نیازمند و نیما میرزازاد را مثل فصل گذشته در اختیار دارند. در دفاع میانی سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، هادی محمدی و نیلسون جونیور حاضر هستند. در سمت راست دفاعی رامین رضاییان گزینه اصلی است و طلایی پوشان آریا یوسفی را هم در اختیار دارند اما در سمت چپ تنها میلاد زکی پور در دسترس است هر چند که امید نورافکن به عنوان یک هافبک دفاعی توانایی بازی در این پست را هم دارد. دیگر هافبک های سپاهان برای فصل جدید محمد کریمی، رضا اسدی، محمد قربانی و دو بازیکن جوان یعنی محمدرضا حسین نژاد و ارشیا سرشوق هستند و بعید نیست زردها یک هافبک جدید نیز به خدمت بگیرند.

در فاز تهاجمی هم دست مورایس پرتغالی با نفراتی مثل فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، احسان پهلوان، کاوه رضایی، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو کاملا باز است و مانند فصل گذشته باید سپاهان را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی دانست.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها