تکمیل لیست پرسپولیس با جذب دو بازیکن

پرسپولیس در اکثر پست‌ها به قدر کافی بازیکن در اختیار دارد و احتمالا با دو خرید دیگر به کار خود در نقل و انتقالات پیش فصل پایان می‌دهد.

تکمیل لیست پرسپولیس با جذب دو بازیکن

به گزارش تیترکوتاه، پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات توانست اکثر نفرات فصل گذشته را حفظ کند و علاوه بر بازیکنانی که در لیست مازاد قرار گرفتند(احمد گوهری، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، شیخ دیاباته و پریرا)  تنها عیسی آل‌کثیر به عنوان گزینه مدنظر سرمربی از تیم جدا شد.

تاکنون سه بازیکن یعنی مسعود ریگی، شهاب زاهدی و محمدحسین کنعانی‎زادگان به پرسپولیس ملحق شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود حداقل دو بازیکن دیگر نیز به این جمع اضافه شود تا لیست قرمزها برای حضور در فصل بیست و سوم لیگ برتر تکمیل شود.

در حال حاضر پرسپولیس تنها علیرضا بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان اصلی در اختیار دارد و قطعا یک گلر مطمئن برای نیمکت به این تیم ملحق خواهد شد؛ گزینه اصلی خالدآبادی دروازه‌بان جوان هوادار است اما چند گلر جوان خارجی هم به عنوان آلترناتیو مطرح هستند.

دیگر  پستی که قرمزها نیاز مبرم به جذب بازیکن دارند، خط حمله است. با جدایی آل‌کثیر، دیاباته و پریرا تنها شهاب زاهدی به این تیم پیوسته و حداقل یک مهاجم کارآمد نیاز است تا خیال گل محمدی از خط حمله تیمش راحت شود.

در دیگر پست ها بازیکن به اندازه کافی در لیست پرسپولیس موجود است؛ در خط دفاعی نام مرتضی پورعلی گنجی، گولسیانی، حسین کنعانی و فرشاد فرجی برای دو پست مدافع میانی دیده می‌شود. دانیال اسماعیلی‌فر و هنانوف برای پست مدافع راست و علی نعمتی و محمدمهدی احمدی برای مدافع چپ در لیست هستند. میلاد سرلک و سروش رفیعی احتمالا مانند فصل گذشته گزینه اصلی برای دو هافبک میانی هستند و در این پست سینا اسدبیگی و مسعود ریگی نیز حضور دارند. وحید امیری، مهدی ترابی، سعید صادقی، امید عالیشاه و محمد عمری گزینه‌های بازی در پست هافبک تهاجمی بوده و زاهدی و مهدی عبدی هم نفرات موجود برای خط حمله به شمار می‌روند.

به این ترتیب می‌توان گفت به غیر از پست دروازه و خط حمله، پرسپولیس در سایر نقاط به بازیکن جدید نیاز ندارد، هر چند که مدیران این تیم همچنان در حال مذاکره با سعید عزت‌الهی هافبک ملی‌پوش وایله دانمارک هستند و در صورت جذب او، باید شاهد جدایی یکی از بازیکنان(احتمالا اسدبیگی) باشیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها