درباره همه کاره هیچ کاره در استقلال که قدرت عجیبی دارد

نکونام علیه بچه‌رئیس!

اظهارات اخیر جواد نکونام درباره دخالت‌های بیرونی در استقلال بار دیگر توجهات را به یک فرد مرموز جلب کرد، فردی که از گذشته تا امروز کنار اکثر بزرگان استقلال دیده شده است.

نکونام علیه بچه‌رئیس!

به گزارش تیترکوتاه، طی دو دهه اخیر بارها نام فردی (م.ب) در اطراف استقلال شنیده شده که سمت رسمی نداشته ولی در تصمیم‌گیری‌ها رد پایش دیده شده است. کسی که به تازگی چهل ساله شده و او را "بچه" خطاب می‌کنند و این واژه اولین بار در یک مصاحبه انتقادی توسط امیر قلعه‌نویی به کار برده شد.

گفته می‌شود این فرد و برادرش به واسطه ارتباط پدرشان با چهره‌های مطرح سیاسی توانستند وارد ورزش شوند و ارتباط های مهمی بگیرند تا حدی که این چهره در دوره مدیرعاملی واعظ آشتیانی در استقلال نفوذ بالای خود را نشان داد و در مقاطع مختلف در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هم نفوذ کرد. آشتیانی در واکنش به موضع‌گیری قلعه‌نویی گفته بود که «همین بچه، قلعه‌نویی را سرمربی تیم ملی کرد!»

جالب اینکه "بچه" ارتباط بسیار خوبی با قلعه‌نویی داشت اما کسی نفهمید چه اتفاقی رخ داد که سرمربی پیشین استقلال علیه او موضع گرفت. البته این فرد در مقطعی با فرهاد مجیدی هم رابطه نزدیکی داشت و مدتی بعد از او دور شد و در سال‌های اخیر بیشتر نزدیک مهدی رحمتی دیده شده است.

حتی نفراتی مثل منصوریان و مظلومی هم از نقش وی در کنار رفتن‌شان از استقلال صحبت کردند و بازیکنان بزرگ زیادی مثل پژمان منتظری، پیروز قربانی، امیرحسین صادقی و خسرو حیدری علیه او صحبت کردند.

این فرد که در پشت پرده قدرت بالایی دارد، حالا متهم است که از طریق ارتباط با قربان‌زاده(رئیس سازمان خصوصی‌سازی) پایش دوباره به استقلال باز شده و همین مسئله هم باعث شد جواد نکونام علیه او موضع بگیرد.

احتمالا به خاطر صحبت‌های نکونام شاهد دور شدن دوباره "بچه" از استقلال خواهیم بود اما هم نکونام و هم بقیه استقلالی‌ها می دانند که احتمالا این دوری دوام زیادی نخواهد داشت.

مهدی محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها