ساپینتو در قبرس هم جنجال به راه انداخت

فرار استقلال از مربی بیش‌فعال

سرمربی سابق استقلال که همواره به داشتن اختلالات روانی متهم بود، در قبرس و در یک بازی دوستانه هم جنجال به پا کرد.

فرار استقلال از مربی بیش‌فعال

به گزارش تیترکوتاه، زمانی که ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، رسانه ها با انتشار اخبار، تصاویر و فیلم‌های مختلف یادآور شدند که او تعادل روانی مناسب و رفتارهای نرمالی ندارد.

ساپینتو در طول حضور در استقلال هم بارها با تیم های حریف و داوران درگیر شد و در بسیاری از مسابقات به خاطر اخراج از کنار زمین نتوانست تیمش را هدایت کند و در این مدت از سوی بسیاری از اهالی فوتبال القابی مثل "آنرمال"، "دیوانه"، "بیش فعال" و ... دریافت کرد.

مربی پرتغالی بعد از قطع همکاری با استقلال به قبرس رفت تا هدایت تیم آپوئل نیکوزیا را بر عهده بگیرد اما خیلی زود در قبرس هم جنجال به راه انداخت.

تیم او در دیداری دوستانه به مصاف لفسکی صوفیه بلغارستان رفت و پس از آن که بازیکن تیمش در دقیقه 63 از زمین مسابقه اخراج شد با یکی از اعضای نیمکت تیم حریف درگیر و سپس توسط داور مسابقه با کارت قرمز جریمه و اخراج شد.

photo_2023-07-08_23-49-38

استقلالی ها که فصل گذشته با ساپینتو به موفقیتی نرسیدند احتمالا باید خوشحال باشند که دیگر او را روی نیمکت تیم خود نمی‌بینند چرا که به گواه بسیاری از کارشناسان با وجود توانایی‌های فنی، مشکلات رفتاری این مربی به ضرر تیم‌هایش است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها