صحبت مدیران درباره زمان معرفی سرمربی تناقض دارد چون مجوز صادر نشده است

جلسه استقلالی‌ها برای رفع ممنوع‌الکاری نکونام، ربیعی در آب نمک

مسئولان استقلال با جواد نکونام برای سرمربیگری این تیم به توافق کامل رسیده‌اند اما این مربی فعلا اجازه فعالیت در تیم‌های دولتی را ندارد.

جلسه استقلالی‌ها برای رفع ممنوع‌الکاری نکونام، ربیعی در آب نمک

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه، مدیران باشگاه استقلال از مدتی قبل مذاکراتی با جواد نکونام انجام دادند و با این مربی شناخته شده برای همکاری به توافق رسیدند.

نکونام حتی دستیاران خود را نیز مشخص کرده اما با وجود توافق کامل، هنوز باشگاه استقلال موفق به عقد قرارداد با وی نشده است.

ماجرا به ممنوع الکاری نکونام مربوط است و به همین دلیل هم در حالی که برخی مسئولان استقلال از قطعیت انتخاب مربی تا امشب خبر داده بودند، حجت کریمی از هواداران فرصت بیشتری خواست چرا که هنوز مجوز فعالیت نکونام صادر نشده است.

ظاهرا رفتار نکونام هنگام هدایت فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا که نماینده ایران را در کوران مسابقات رها کرد و به کشور بازگشت، باعث شده فعلا به وی اجازه فعالیت در تیم‌های دولتی داده نشود!

طبق اخبار دریافتی خبرنگار تیترکوتاه، امروز قرار است اعضای هیات مدیره استقلال جلسه‌ای در این خصوص برگزار کنند و ضمن تلاش برای حل مشکل نکونام به فکر گزینه آلترناتیو در صورت حل نشدن مشکل فعالیت او باشند.

ظاهرا گزینه دوم داخلی مدیران استقلال محمد ربیعی سرمربی موفق سال‌های اخیر مس رفسنجان است که هنوز با این تیم برای همکاری به توافق نرسیده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    واقعا خجالت نمی کشید ؟
    او بعلت سیاسی ممنوع الکاره، نه رها کردن فولاد!!!!
    جرات نوشتنش را هم ندارین!!!

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها