هت‌تریک متفاوت ستاره پرسپولیس نسبت به مهاجم استقلال

دو بازیکن سرخابی‌ها سابقه بازگشت سه باره به تیم خود را دارند اما در فصلی که گذشت وضعیت مشابهی را تجربه نکردند.

هت‌تریک متفاوت ستاره پرسپولیس نسبت به مهاجم استقلال

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه، کمتر در دنیای فوتبال اتفاق می‌افتد که بازیکنی سه بار با یک تیم قرارداد ببندد اما در فصلی که گذشت هم استقلال و هم پرسپولیس بازیکن با این مشخصات داشتند.

سروش رفیعی در سال 95 با قراردادی شش ماهه به پرسپولیس پیوست و حاضر به تمدید هم نشد و به خاطر پیشنهاد مالی مناسب الخور راهی قطر شد. او در سال 97 با قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس برگشت اما به خاطر محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس یک نیم فصل مجبور شد در فولاد بازی کند و از فصل هجدهم در ترکیب قرمزها قرار گرفت و این بار هم در میانه راه به خاطر قرار گرفتن در لیست مازاد گابریل کالدرون مجبور به ترک این تیم شد تا راهی شهرخودرو شود. 

رفیعی که یکی از نفرات محبوب پرسپولیسی‌ها به شمار می‌رود، بعد از تیم مشهدی به سپاهان رفت و بار دیگر و این بار در سال 1401 برای سومین بار به پرسپولیس برگشت تا هت‌تریک کند. او این فصل یکی از نفرات تاثیرگذار پرسپولیس بود و فصل بعد هم قرمزپوش خواهد بود.

سجاد شهباززاده هم مهاجمی است که سه بار با استقلال قرارداد بست. اولین بار در سال 1393 که از سایپا به استقلال ملحق شد. بار دوم در سال 96 بود که بعد از حضور در تیم‌های آلانیا اسپور و نفت تهران به جمع آبی پوشان برگشت که این بار عملکرد خوبی نداشت و بعد از یک فصل دوباره این تیم را ترک کرد و راهی قطر شد. 

این مهاجم نیز در ادامه سر از سپاهان در آورد و پیش از شروع فصل گذشته برای سومین بار به استقلال برگشت ولی نتوانست مثل رفیعی تبدیل به بازیکن تاثیرگذاری شود و باز هم فصل بدی را سپری گذاشت تا جایی که دوباره در لیست مازاد قرار گرفته است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها