حمایت سردار سپاه از علی دایی

حمایت سردار سپاه از علی دایی

صحبت های سردار سپاه درباره ی علی دایی را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار تیترکوتاه، علی دایی آقای گل سابق فوتبال جهان است.علی دایی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران است. علی دایی در آلمان و تیم بایرن مونیخ بازی کرده است. علی دایی سابقه هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد. علی دایی مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران است.

در ماه‌های گذشته و در برخی رسانه‌ها از جمله صداوسیما برخی چهره‌های سرشناس ورزشی ملی نظیر علی دایی مورد هجمه قرار گرفتند.

 سردار سعید محمد، دبیر پیشین مناطق آزاد که در کارنامه‌اش فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نیز دیده می‌شود در گفت‌وگویی که اخیرا انجام داده نسبت به چنین اقداماتی واکنش نشان داد.

 سعید محمد در این رابطه گفت: بحث فوتبال یک‌جوری است که نباید انحصاری و محدود شود. بالاخره این چهره‌ها بزرگان فوتبال کشور هستند و مردم دوست‌شان دارند. تا ۵۰ سال آینده هر کس گل خداداد به استرالیا را ببیند به وجد می‌آید. گل‌های آقای دایی را کسی ببیند به وجد می‌آید. حالا متاسفانه برخی خلقیات بد هست که می‌آییم این اسطوره‌های فوتبال و چهره‌های شاخص‌مان را که در دنیا شناخته‌شده‌اند و زحمت کشیدند و در جهان قبول‌شان دارند، تخریب می‌کنیم. این کار بد و اشتباهی است.

 

منبع: رکنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها