استقلال و پرسپولیس برای سومین بار در یک فصل با هم روبرو می‌شوند

اولین سه گانه یحیی یا دومین جام ساپینتو؟

سرمربیان استقلال و پرسپولیس هرکدام انگیزه‌های جداگانه‌ای برای پیروزی در دربی شماره ۱۰۱ دارند.

اولین سه گانه یحیی یا دومین جام ساپینتو؟

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه، امشب و از ساعت 19:45 تیم‌های استقلال و پرسپولیس با قضاوت اشکان خورشیدی در دیدار پایانی جام حذفی به مصاف هم می‌روند و این یعنی اینکه خبری از پرتکرارترین نتیجه دربی (تساوی) نیست و یک تیم برنده از زمین خارج خواهد شد.

آخرین باری که این دو تیم در فینال جام حذفی با هم روبرو شدند، به سال 1378 برمی‌گردد که در آن بازی پرسپولیس دو بر یک به برتری رسید. غیر از این بازی، دو تیم چهار بار دیگر در جام حذفی با هم دیدار کردند که حاصلش سه برد برای استقلال و یک برد برای پرسپولیس بود. در دو دربی آخر استقلال در ضربات پنالتی به برتری رسید.

سرخابی‌ها در این فصل دو بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که ماحصل آن تساوی در بازی رفت و برد پرسپولیس در بازی برگشت بود. در بازی اول دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند که گئورگی گولسیانی (16 و 89) برای پرسپولیس و روزبه چشمی (30) و ارسلان مطهری (50) برای استقلال گلزنی کردند. در بازی برگشت هم قرمزپوشان با تک گل عیسی آل کثیر موفق به کسب سه امتیاز شدند و همانجا بود که استقلال از کورس قهرمانی جا ماند و در نهایت پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر برد.

پرسپولیسی‌ها برای این بازی پریرای برزیلی را در اختیار ندارند و در سمت مقابل، یامگا و میرزایی به خاطر مصدومیت این بازی را از دست داده‌اند و مهدی مهدی پور هم به خاطر محرومیت غایب است. ضمن اینکه عارف غلامی هم مصدوم شده اما احتمال دارد به این بازی برسد.

حضور علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر در ترکیب پرسپولیس و سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری در ترکیب آبی‌ها محتمل است.

یحیی گل محمدی امیدوار است که با برتری در فینال جام حذفی برای اولین بار دبل کرده و هر دو جام مهم فصل را با پرسپولیس کسب کند و البته با همین یک برد فاتح سوپرجام هم لقب بگیرد و این یعنی یک بازی و دو جام دیگر برای یحیی.

از سوی دیگر ساپینتو پرتغالی که شروع کارش در استقلال با قهرمانی در سوپرجام فصل گذشته همراه بود، امیدوار است بعد از ناکامی در قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی را فتح کند تا دومین جام خود با استقلال را به دست بیاورد و بیش از پیش در قلب هواداران این تیم نفوذ کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها