ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۱؛ فقط یک تغییر

استقلال و پرسپولیس احتمالا با کمترین تغییر نسبت به مسابقات اخیر خود در دربی به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی 101؛ فقط یک تغییر

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه، صد و یکمین دربی تهران امشب در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و البته این بار در قالب فینال جام حذفی و این یعنی حتما یکی از دو تیم برنده خواهد شد.

پیگیری ها نشان می دهد یحیی گل محمدی همان ترکیب بازی های اخیر را برای این بازی در نظر گرفته و قصد دارد از علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر استفاده کند. 

نکته ترکیب قرمزها ادامه استفاده از یک هافبک دفاعی است که نشان می‌دهد سرمربی پرسپولیس در این دربی هم قصد ندارد محافظه کارانه رفتار کند.

در سمت مقابل، استقلال هم با ترکیبی نسبتا آشنا به میدان خواهد رفت و تنها تغییر احتمالی به فیکس شدن محمدحسین مرادمند مربوط است که جانشین عارف غلامی می شود. در خط حمله هم احتمالا بار دیگر ارسلان مطهری از ابتدا و جلوتر از قایدی و محبی بازی می‌کند. ضمن اینکه مانند دیدارهای اخیر همچنان خبری از یامگا در ترکیب اصلی به خاطر مصدومیت نخواهد بود.

به این ترتیب ترکیب احتمالی آبی‌ها نیز به این شکل خواهد بود: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها