دلیل انتخاب خورشیدی برای دربی با وجود نمره بالاتر سایر گزینه‌ها

نه استقلالی‌ها آتو دارند نه پرسپولیسی‌ها!

انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور دربی با کمترین موضع‌گیری از سمت سرخابی‌ها مواجه شده است.

نه استقلالی‌ها آتو دارند نه پرسپولیسی‌ها!

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه، بعد از صعود استقلال و پرسپولیس به فینال جام حذفی، آبی‌ها خواستار انتخاب داور خارجی برای این بازی شدند که طبعا با مخالفت مسئولان برگزاری مسابقات همراه شد.

از همان زمان انتخاب داور برای این بازی تبدیل به چالشی جدی برای مدیران فدراسیون فوتبال شد چرا که هر دو تیم نسبت به اکثر داوران موضع داشتند اما در نهایت گزینه‌ای انتخاب شد که کمتر به وی اعتراض شود.

در حالی که به گفته مسئولان کمیته داوران، امیر عرب‌براقی کمترین اشتباه را در مسابقات این فصل داشت و پیام حیدری هم گزینه جدی برای دربی بود، قضاوت این بازی به اشکان خورشیدی رسید.

اما چرا خورشیدی گزینه‌ای است که تنش‌ها را کم می‌کند؟ پاسخ را باید در قضاوت‌هایش در فصل جاری جستجو کرد؛ این داور که سابقه قضاوت یک دربی را هم دارد در این فصل نه برای پرسپولیس سوت زده و نه استقلال و حتی در جام حذفی هم داور هیچ مسابقه‌ای نبوده و به همین دلیل حساسیت بالایی روی این گزینه وجود ندارد!

البته که در حالت عادی داوری با این رزومه (که حتی در نیم فصل اول مجوز قضاوت نگرفت) کاندیدای قضاوت بازی مهم فینال جام حذفی نمی شود اما در فوتبال ایران باید منتظر هر اتفاق عجیبی بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها