هواداران سانتاکلارا امیدوار به محبی برای بازگشت به لیگ برتر!

ستاره تاثیرگذار از استقلال می‌رود؟

کار استقلال برای حفظ هافبک اثرگذار که به طور قرضی به این تیم پیوست، بسیار سخت است.

ستاره تاثیرگذار از استقلال می‌رود؟

به گزارش تیترکوتاه، محمد محبی از جمله نفرات موثر استقلال در فصل جاری بود اما به خاطر قرارداد قرضی( تا 9 تیر) در آستانه ترک این تیم قرار گرفته است.

محبی تا 1403 با باشگاه سانتاکلارای پرتغال قرارداد دارد و تا آن زمان بازیکن این تیم پرتغالی محسوب می‌شود. سقوط محتمل این تیم به لیگ دسته اول هم باعث نمی شود که قرارداد او فسخ شود و به همین دلیل فصل بعدی یا باید برای این تیم بازی کند یا بار دیگر به طور قرضی در تیم دیگری حاضر شود.

جالب اینکه برخی هواداران سانتاکلارا که سقوط تیمشان را قطعی می‌دانند، به مدیران باشگاه پیشنهاد داده‌اند که با توجه به جدایی احتمالی ستاره‌ها، بازیکنانی که به طور قرضی جدا شده‌اند را برگردانند تا به صعود دوباره تیمشان کمک کنند و یکی از نفرات مدنظرشان محبی است.

گفته می شود مدیران تیم پرتغالی برای انتقال دوباره قرضی این بازیکن مبلغ بالایی(در حدود یک میلیون دلار) طلب کرده‌اند که کار استقلال را برای حفظ او سخت می‌کند.

محبی البته که امید زیادی به حضور دوباره در تیم ملی دارد، شخصا علاقمند است در استقلال بماند و باید دید می‌تواند رضایت مدیران تیم پرتغالی‌اش را برای ادامه حضور در استقلال جلب کند یا خیر.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها