گام بلند طارمی برای عبور از جانشین رونالدو

ستاره ایرانی پورتو با زدن چهار گل در بازی با فامالیسائو فاصله‌اش با مدعی اصلی آقای گلی لیگ پرتغال را افزایش داد و حالا خودش مدعی شماره یک است.

گام بلند طارمی برای عبور از جانشین رونالدو

به گزارش تیترکوتاه، شب گذشته و در هفته سی و سوم لیگ برتر پرتغال تیم پورتو میهمان فامالیسائو بود و توانست با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسد تا اندک امیدهایش برای قهرمانی زنده بماند.

این بازی اما یک نکته مثبت دیگر برای پورتو داشت؛ مهدی طارمی ستاره ایرانی این تیم که در کورس آقای گلی با دو ستاره گلزن بنفیکا قرار داشت، هر 4 گل تیمش (3گل از روی نقطه پنالتی) را به ثمر رساند و با این پوکر به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال قرار گرفت.

پیش از این بازی گونسالو راموس مهاجم سرشناس بنفیکا که در جام جهانی رونالدو را نیمکت‌نشین کرد، با 18 گل در صدر بود و طارمی به همراه ژائو ماریو دیگر ستاره بنفیکا با 17 گل در رده دوم قرار داشت اما حالا ستاره ایرانی 21 گله شده و شانس بالایی برای کسب عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دارد.

بنفیکا امشب به مصاف تیم قدرتمند اسپورتینگ لیسبون می‌رود و مهاجمانش کار ساده‌ای برای گلزنی و کم کردن فاصله‌شان با طارمی ندارند با این حال این تیم که با یک بازی کمتر نسبت به پورتو یک امتیاز بیشتر دارد، در صورت پیروزی در این مسابقه قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها