بعد از مهدی طارمی نوبت به احمد نورالهی رسید

طلسم حضور ایرانی‌ها در لیگ عربستان می‌شکند؟

لژیونر ملی‌پوش ایرانی که در لیگ امارات با شباب الاهلی به قهرمانی رسید، گزینه جدی الاتحاد عربستان است.

طلسم حضور ایرانی‌ها در لیگ عربستان می‌شکند؟

به گزارش تیترکوتاه، احمدنورالهی که در سال‌های اخیر یکی از نفرات همیشه حاضر در اردوهای تیم ملی بوده، در مسابقات این فصل لیگ امارات توانست با شباب الاهلی قبل از اتمام فصل به عنوان قهرمانی برسد و به افتخاراتش اضافه کند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس این فصل یکی از نفرات اصلی شباب الاهلی بود و نقش بسزایی در قهرمانی این تیم اماراتی داشت و همین درخشش هم باعث شد مشتریان خوبی پیدا کند، خصوصا اینکه قراردادش هم تابستان به اتمام می‌رسد و بازیکن آزاد خواهد بود.

طبق اعلام رسانه های عربستان، مدیران الاتحاد جده به طور جدی پیگیر جذب این بازیکن ایرانی هستند و جالب اینکه سایت «ترانفسر مارکت» نیز در بخش بررسی احتمالات نقل و انتقالات درصد انتقال ستاره ایرانی به الاتحاد را 95 درصد عنوان کرده است.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد، شاهد یک انتقال تاریخی خواهیم بود چراکه تاکنون هیچ بازیکن ایرانی در لیگ عربستان بازی نکرده است و تنها در سال 1388 مهدی شیری که سابقه بازی در برق شیراز، پرسپولیس و استقلال را دارد، با النصر عربستان قرارداد امضا کرد اما فدراسیون این کشور در مخالفت با حضور این بازیکن ایرانی ویزایش را صادر نکرد و این قرارداد به طور یکطرفه فسخ شد هر چند که شیری رقم قراردادش را طبق قانون دریافت کرد.

اخیرا اخباری درباره علاقمندی الهلال عربستان به جذب مهدی طارمی نیز منتشر شد و حالا نورالهی دومین گزینه سعودی‌ها از بین بازیکنان ایرانی به شمار می‌رود و باید دید طلسم حضور ستاره‌های ایران در لیگی که کریستانو رونالدو در آن حضور دارد، می‌شکند یا خیر.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها