مهاجم ارزان‌تر پرسپولیس، موثرتر از خارجی گرانقیمت

پرسپولیس در نیم فصل دوم دو مهاجم به لیست خود اضافه کرد اما کارایی آنها در قیاس با رقم قراردادشان کاملا متفاوت است.

مهاجم ارزان‌تر پرسپولیس، موثرتر از خارجی گرانقیمت

به گزارش تیترکوتاه، پرسپولیس در نیم فصل اول با جذب یورگن لوکادیا تا حدی خیالش را از داشتن یک مهاجم گلزن راحت کرد و این مهاجم هلندی توانست خیلی زود به صدر جدول گلزنان نیز برسد.

با پایان نیم فصل اول اما لوکادیا از ایران رفت و حامد پاکدل هم پرسپولیس را به مقصد تراکتور ترک کرد تا قرمزها حداقل به دو مهاجم جدید نیاز پیدا کنند و در همین راستا پریرای برزیلی و عیسی آل‌کثیر( که به خاطر مصدومیت نامش از لیست پرسپولیس خارج شده بود) به جمع شاگردان گل محمدی ملحق شدند.

در خصوص پریرا عنوان شد که قراردادش برای نیم فصل 300 هزار دلار بوده که بیش از 16 میلیارد تومان خواهد بود. ضمن اینکه تاکید شده قرارداد توافقی با او برای فصل آینده نیز 600 هزار دلار است یعنی بیش از 32 میلیارد تومان.

مهاجم برزیلی اما هرگز نتوانست جای خالی لوکادیا را پر کند و تا اینجای کار در 6 بازی لیگ برتری تنها یک گل به ثمر رسانده ضمن اینکه یک کارت قرمز نیز دریافت کرد و باعث شکست تیمش مقابل سپاهان شد. ضمن اینکه در یک بازی در جام حذفی نیز به میدان رفت که تاثیرگذار نبود.

در خصوص آل کثیر اما عنوان شد که رقم قراردادش برای نیم فصل 5 میلیارد +5 میلیارد تومان آپشن بوده ضمن اینکه برای رقم سال دوم طرفین باید مجددا مذاکره کنند. با این حال آل‌کثیر که ارزان‌تر از پریرا محسوب می‌شود، در 9 بازی لیگ برتری یک گل و یک پاس گل ثبت کرده و در جام حذفی نیز در دو بازی دو گل به ثمر رساند تا عملکردی کاملا بهتر نسبت به همتای برزیلی‌اش داشته باشد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها