صعود نساجی با برد قاطعانه مقابل پیکان

طلسم یحیی شکست، پرسپولیس به نیمه نهایی رسید

پرسپولیس با برتری برابر گل گهر به نیمه نهایی جام حذفی رسید.

طلسم یحیی شکست، پرسپولیس به نیمه نهایی رسید

 به گزارش تیتر کوتاه، در آخرین مسابقه از مرحله یک چهارم نیمه نهایی جام حذفی، عصر امروز پرسپولیس از ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان رفت و به برتری دو بر یک رسید تا جواز حضور در نیمه نهایی را به دست بیاورد.

یحیی گل‌محمدی در دو فصل اخیر در رساندن پرسپولیس به نیمه نهایی ناکام مانده بود و این طلسم را شکست و البته امیدوار است برای اولین بار با این تیم قهرمان جام حذفی شود، کاری که قبلا با ذوب‌آهن اصفهان دو بار آن را انجام داد.

در این بازی مهدی ترابی در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی و عیسی آل‌کثیر در دقیقه 1+45 گل‌های پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند و رضا شکاری نیز تک گل گل‌گهری‌ها را در دقیقه 52 به ثمر رساند.

پیش از این بازی هم نساجی با سه گل از سد پیکان گذشت تا با توجه به صعود استقلال و هوادار، تکلیف چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی مشخص شود. امروز قرعه کشی این مرحله نیز برگزار خواهد شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (86 - سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (5+90 - وحد هنانوف)، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی (78 - محمد عمری) و عیسی آل‌کثیر (85 - لئاندرو پریرا).

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری (46 - بهنام برزای)، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری (72 - وسلی گومز)، سیدمحمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، اریک بانیاما (46 - یونس شاکری) و امین پورعلی رودبنه (46 - محمد خدابنده‌لو).

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها