اپل بیتس جدید با قابلیت‌ های خفن معرفی شد + تصاویر

هدفون دور گوشی اپل بیتس استودیو پرو با قابلیت‌های حرفه‌ای رونمایی شد. این هدفون پیشرفته از قابلیتی تحت عنوان Personalized Spatial Audio بهره می‌برد.

اپل بیتس جدید با قابلیت‌ های خفن معرفی شد + تصاویر

اپل بیتس استودیو پرو به‌عنوان یک هدفون دور گوشی و با قابلیت‌هایی حرفه‌ای مانند Transparency و ANC و Personalized Spatial Audio معرفی شد. این هدفون جذاب در کنار زیبایی و کیفیت ساخت بسیار بالا، اولین هدفونی است که از قابلیت “صدای فضایی شخصی شده” بهره می‌برد. لازم به ذکر است که ویژگی یاد شده تاکنون تنها در هدفون‌های بی‌سیمی مانند ایرپاد پرو وجود داشته است.

اپل بیتس استودیو پرو با ویژگی‌هایی حرفه‌ای معرفی شد

هدفون بیتس استودیو پرو که هفته‌ها است شایعه‌هایش به گوش می‌رسد، سرانجام رسماً رونمایی شد. این هدفون دورگوشی از حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند و قابلیت Personalized Spatial Audio را نیز ارائه می‌دهد. این نخستین‌باری است که هدفونی غیر از ایرپاد از چنین قابلیتی بهره می‌برد.

به‌‌گزارش اپل اینسایدر، هدفون Apple Beats Studio Pro در نگاه اول فرم‌فکتوری مشابه ایرپاد مکس دارد و در برخی زمینه‌ها رقیب هدفون دورگوشی اپل محسوب می‌شود (بیتس نیز زیرمجموعه‌ی اپل است).

اپل بیتس استودیو پرو با ویژگی‌هایی حرفه‌ای معرفی شد

طراحی بیتس استودیو پرو مشابه بیتس استودیو ۳ است و از بالشتک چرمی برای راحتی گوش کاربر استفاده می‌کند. این هدفون اسلایدر فلزی دارد و طول و ارتفاعش به حدود ۱۸ سانتی‌متر می‌رسد. بیتس استودیو پرو با وزن ۲۶۰ گرمی هدفون سبک‌تری از ایرپاد مکس است.

در داخل هر‌یک از ایرکاپ‌های هدفون جدید بیتس، از درایور سفارشی ۴۰ میلی‌متری استفاده شده است که موسیقی را با دقت و کیفیت بسیار زیاد پخش می‌کند؛ حتی هنگام زیادبودن حجم صدا. بیتس استودیو پرو پردازنده‌ جدیدی دارد و پروفایل صوتی متعادلی ایجاد می‌کند.

اپل بیتس استودیو پرو با ویژگی‌هایی حرفه‌ای معرفی شد

پردازنده‌ جدید بیتس استودیو پرو بسیاری از قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد که کاربران ایرپاد پرو با آن‌ها آشنا هستند؛ ازجمله حذف نویز فعال و حالت شفافیت (Transparency). کاربر درصورت تمایل می‌تواند ازطریق دکمه‌هایی اختصاصی این دو قابلیت را فعال کند.

صدای فراگیر محیطی و رهگیری پویای حرکات سر و پشتیبانی از استاندارد دالبی اتموس جزو دیگر ویژگی‌های هیجان‌انگیز هدفون جدید بیتس است. این هدفون از Personalized Spatial Audio نیز پشتیبانی می‌کند. Personalized Spatial Audio با بهره‌گیری از آیفون‌های مجهز به دوربین TrueDepth می‌تواند پروفایلی شخصی برای گوش‌دادن به موسیقی بسازد.

اپل بیتس استودیو پرو با ویژگی‌هایی حرفه‌ای معرفی شد

فراموش نکنید که بیتس استودیو پرو از پردازنده‌ای اختصاصی استفاده می‌کند نه پردازنده‌های به‌کاررفته در ایرپاد؛ به‌همین‌دلیل، با سیستم‌عامل اندروید نیز به‌طور کامل سازگار است. قابلیت‌هایی مثل Google Fast Pair و Audio Switch و Find My Device که پیش‌تر در استودیو بادز پلاس دیده بودیم، در استودیو پرو هم به‌چشم می‌خورند. هدفون بیتس در سیستم‌عامل iOS از جفت‌شدن با یک لمس و Find My و فرمان «هی سیری» پشتیبانی می‌کند.

یکی از مشخصه‌های مهم بیتس استودیو پرو عمر باتری است. این هدفون ۴۰ ساعت به‌صورت مداوم موسیقی پخش می‌کند؛ ولی با فعال‌سازی ANC و Transparency، شارژدهی هدفون به ۲۴ ساعت کاهش می‌یابد. نکته‌ دیگر اینکه تنها با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توانید به‌مدت چهار ساعت از هدفون جدید بیتس استفاده کنید.

هم‌اکنون بیتس استودیو پرو را با قیمت ۳۴۹ دلار در رنگ‌های قهوه‌ای تیره، ماسه‌سنگی، آبی و مشکی می‌توان تهیه کرد.

منبع:زومیت

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها