این دو گوشی را مفت بخرید + امکانات

ردمی ۱۲ C شیائومی یک گوشی ارزان قیمت با امکانات کاربردی است.

این دو گوشی را مفت بخرید + امکانات

«ردمی ۱۲C» از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی شیائومی است که امکانات خوبی را نسبت‌به قیمتش در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دقیقاً چیزی که وقتی نام شیائومی را می‌شنویم،‌ انتظار می‌رود.

نمایشگر اندازه‌ی بزرگ و ۶٫۷۱ اینچی دارد و محتوا را با وضوح HD و حداکثر نرخ نوسازی ۶۰ هرتز ارائه می‌دهد. قلب تپنده‌ی دستگاه تراشه‌ی هلیو G۸۵ مدیاتک است که تا حدود دو برابر عملکرد بهتری را درمقایسه‌با محصولات هم‌رده از خود به‌نمایش می‌گذارد.

ماژول دوربین پشتی بااینکه در ظاهر دوگانه است؛ اما عکس‌ها تنها از طریق دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ثبت می‌شوند و دومی، حسگر تشخیص عمق است که چندان کاربردی نخواهد بود. باتری گوشی ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که از طریق آداپتور ۱۰ وات و درگاه microUSB ۲.۰ ری‌شارژ خواهد شد.

گوشی ارزان‌قیمت شیائومی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۲ کار می‌کند و در دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ و دو نسخه‌ی ۴ و ۶ گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. مدل رم چهار و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی ردمی ۱۲c ار در حدود ۴٫۵ میلیون تومان می‌توان خرید.

انتخاب جایگزین: وان پلاس نورد N۱۰۰

وشی اقتصادی وان‌پلاس بااینکه محصول سال ۲۰۲۰ است و با اندروید ۱۰ روانه بازار شده، اما همچنان در حدود قیمت ۴ تا ۴٫۵ میلیون تومان ارزش خرید دارد؛ چراکه باوجود قدیمی بودن امکانات خوب و مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

صفحه‌ی نمایش ۶٫۵۲ اینچی HD با پنل IPS LCD، تراشه Snapdragon ۴۶۰ و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت به‌همراه شارژ سریع ۱۸ وات از امکاناتی هستند که در حفظ ارزش خرید این گوشی بسیار موثر خواهند بود.

عرضه با حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ و رم چهار گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ و ماکرو دو مگاپیکسلی و بهره‌مندی از اسپیکرهای استریو نیز از دیگر ویژگی‌های وان‌پلاس نورد N۱۰۰ محسوب می‌شوند؛ البته همان‌طور که در ابتدا گفته شد،‌ این گوشی قدیمی است و دیگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری از سوی وان‌پلاس دریافت نخواهد کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها