کسب نشان برترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران توسط رایتل

کسب نشان برترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران توسط رایتل

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بزرگ‌ترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران با عنوان طرح انتخاب ملی، موفق به دریافت نشان ملی شفافیت در ارائه خدمات اینترنت و ارتباطات ایران شد.

 اجلاس انتخاب ملی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولان وزارت صمت، معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی، روسای اتاق‌های بازرگانی، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و دولتی و برترین‌های صنعت ایرانی، صبح امروز ۲۳ اردیبهشت‌ ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این اجلاس که با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها، خدمات و تولیدات ویژه و نوین مجموعه‌ها، کمک به توسعه فروش محصولات و خدمات، جذب حداکثری مشتریان با اعتبار بخشی جهانی، بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید در مناطق آزاد و تجاری برگزار شد، شرکت خدمات ارتباطی رایتل بنا به سوابق، دستاوردها و عملکرد مطلوب در بخش ملی در حضور مقامات و مسئولین مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

گفتنی‌است محمدصادق کریمی مهرآبادی عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت پروژه رایتل به نمایندگی از این شرکت، لوح تقدیر و تندیس اجلاس را دریافت کرد.

 

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار