تداوم عدم پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان

با افزایش تورم و گرانی، جامعه معلمان با شرایط سختی دست و‌ پنجه نرم میکنند و بعضی از آنان برای تامین هزینه های زندگی مجبور به کار با اسنپ شده اند.

تداوم عدم پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان

از ۳۱شهریور ماه ۱۴۰۰ تاکنون، جامعه معلمان کشور، حقوقی بابت رتبه بندی آن سال دریافت نکرده اند. از طرفی عده ای سال ۱۴۰۱ را نیز دریافت نکرده اند و تعدادی هم ۱۴۰۲ را دریافت نکرده اند. در حالی که در ۱۰۰ روز گذشته چند نفر از فعالان صنفی برای پیگیری وضعیت به همه جا پیغام داده اند، هیچ جوابی نگرفته اند و در مصاحبه ها نیز این موضوع اعلام نمی شود.

هزینه های بالای زندگی و درمان و بی پولی ناشی از عدم دریافت معوقه باعث شده است که بسیاری از معلمان از این وضعیت خسته و‌ درمانده شده و دیگر انگیزه ای برای کار کردن نداشته باشند.

همچنین پیش از این نیز معلمان برای پیگیری به ادارات مراجعه کرده و به وزارتخانه نامه نوشته اند اما مسئولان پاسخی در مورد معوقات رتبه بندی معلمان نمی دهند و ادارات هم می گویند هر وقت وزارت پول پرداخت کرد ما معوقه شما را پرداخت می‌کنیم.

گفتنی است با افزایش تورم و گرانی، جامعه معلمان با شرایط سختی دست و‌ پنجه نرم میکنند و بعضی از آنان برای تامین هزینه های زندگی مجبور به کار با اسنپ شده اند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • عاشق مولوی

    کاش معلمان همت کنند و مهر ماه کلتس ها را خالی کنند و اضافکاری حق التدریس نگیرند تا دیگه با آبرویمان بازی نشود

  • معلم

    متاسفانه معلم از دروغگویی ووعده ووعیدهای گزاف مسئولین که مع الاوسف نهادینه شده دچاراسترس ودرکل مجموعه فرهنگیان مبتلا به یاس ونامیدی گردیدند هرآن که بحث واریز حقوق مسلم معلمان مطرح میشود انگار ازجیب رئیس برنامه وبودجه ویا خزانه داری بخشیده میشه اینهمه فروش نفت جناب رئیس خزانه داری نه مردم خوزستان استفاده میکنن نه شرق کشور نه غرب وجنوب و.....پس یا شما دروغ میگوئید یا پول نفت شمارا باد میبره!!!!!

  • عبدالنبی نارویی

    سلدم بر مسولین محترم وزارت اموزش وپرورش بنده یک معلم هستم قلبم عمل شده الان چهار ماه هست از بی پولی وقت دکترم گذشته، واقعا شما وخانواده اتان هم این مشکل را دارید

  • کوروش

    سال دیگه نه اضافه تدریس بر میداریم که اینقدر ما معلمین رو خار کردمد

  • کوروش

    لطفا شما هم اینقدر دروغ ننویسید

  • معلم شیرازی

    بی شرف تراز مسوولان آموزش وپرورش شماهاهستین که خبرهای کذب ودروغ مینویسی چه خاطره تلخی ازمعلمت تون دارین، من ازطرف معلمت که خاطره تلخ ازش داری ازت دلجویی میطلبم

  • اموزگاز

    هر کس فرزند خودرا به کار معلمی بفرستد به او خیانت بزرگی کرده.

  • معلم

    اولا من خودم معلمم.بدون شک مقصر خود ما هستیم.
    دوم:تو روح امواتت برا ی این همه اخبار دروغ.تمام

  • ناشناس

    پ این وژیر دروغ گویان چکاره هست خداوکیلی مریض هستم درم درد ورنج میکشم باید برم دکتر پول میخواد.۳۲ سال موانی خودمون گذاشیم .بابا تورا بخدا پول ما رو بعد ی سال پرداخت کن .

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها