عکس های لاکچری از جشن عروسی شاهزاده خانم دبی

عکس های لاکچری از جشن عروسی شاهزاده خانم دبی

مراسم جشن عروسی شیخه مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم که به شاهزاده خانم دبی معروف است، با شیخ مـانع بن محمد بن راشد بن مانع آل مکتوم در دبی امارات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تیترکوتاه، جشن بزرگ عروسی شیخه مهره دختر محمد بن راشد آل مکتوم و شیخ مانع بن محمد آل مکتوم برگزار شد.

این مراسم در تالار سعید در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد و تصاویری از جشن عروسی باشکوه منتشر شده است.

بسیاری از شخصیت‌ها از جمله شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون رئیس‌جمهور امارات، شیخ خالد بن محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی در آن حضور داشتند.

مهره

شیخه مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم دختر حاکم دبی، به شاهزاده خانم دبی معروف است. او به دلیل عشق به اسب و سوارکاری، شرکت در رویداد‌هایی مانند نمایشگاه ها، نمایش‌های مد و حتی مراسم اهدای جوایز مشهور است. او همچنین به کار‌های خیریه و اجتماعی علاقه‌مند است و در مسائلی مانند پایداری محیط زیست و توانمندسازی زنان و کودکان در جامعه مشارکت دارد.

مهره+دبی

شیخه مهره که اخیرا از دانشگاهی در لندن با مدرک روابط بین‌الملل فارغ‌التحصیل شده است، متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۴ است و ظاهرا علاقه‌مند به سینما است و همچنین به حیوانات، به‌ویژه شاهین و اسب علاقه دارد.

داماد هم به گواه رسانه‌های اجتماعی علائق مشترکی با شاهزاده خانم دارد. داماد، پسر شیخ محمد بن راشد بن مانع آل مکتوم و شیخه مدیه بنت احمد بن جمعه آل مکتوم، یک سوارکار ماهر است و گفته می‌شود علاقه‌مند به سفر، اسکی و ماهیگیری است.

مهره1

شیخ مانع بن محمد آل مکتوم یک کارآفرین بسیار موفق با مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاری‌های متنوع است که شامل تجارت البرادا، فناوری دبی، شرکت توسعه املاک جی‌سی‌آی (GCI) و گروه شرکت‌های ام‌ام (MM) می‌شود. دارایی‌ها و املاک تجاری او در سرتاسر دبی گسترده است و او روابطی دوستانه‌ای باشخصیت‌های شناخته‌شده‌ای مانند نواک جوکوویچ، تنیسور، و آرتورو ویدال، فوتبالیست، حرفه‌ای دارد.

مهره2

 

منبع: فرارو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها