قیمت نیم سکه | قیمت تمام سکه | قیمت بهار آزادی

پیش بینی حساس از قیمت سکه / آخرین قیمت سکه و طلا چند ؟

در حالی که برخی از افزایشی‌ها امیدوار بودند که به واسطه افزایش قیمت اونس جهانی طلا دیروز سکه به سمت مقاومت ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی حرکت کند.

پیش بینی حساس از قیمت سکه / آخرین قیمت سکه و طلا چند ؟

سرمایه گذاری در بازار طلا یکی از راه‌های محبوب برای حفظ ارزش سرمایه و تنوع در پرتفوی سرمایه‌گذاری است. طلا به عنوان یک دارایی باستانی و معمولاً ارزش ثابت، در دوره‌های ناپیوسته اقتصادی به عنوان یک ملاک ارزش و ابزار مقابله با نوسانات ارزش پول ملی و جهانی شناخته شده است. سرمایه‌گذاران معمولاً به دلیل پایداری طلا در مقابل تورم، خطرات سیاسی، و نوسانات بازارها به این بازار متوجه می‌شوند. علاوه بر خصوصیات حفظ ارزش، طلا به عنوان یک «سرمایه پنهان» هم شناخته می‌شود که در شرایط نامطمئنی اقتصادی و سیاسی، جلب توجه سرمایه‌گذاران به سمت خود را افزایش می‌دهد. با امکان سرمایه گذاری در طلا به صورت فیزیکی یا از طریق صندوق‌های معاملاتی طلا، این بازار به عنوان یک ابزار مهم در دنیای سرمایه‌گذاری مطرح است.

همان‌طور که می‌شد حدس زد جهش قیمت طلای جهانی زورش به رنج بودن دلار نرسید و سکه امامی دیروز نسبتا قیمت خود را حفظ کرد. اما جهش جدید قیمت اونس جهانی قیمت امروز چهارشنبه ۸ آذر سکه امامی را به چه سمتی خواهد برد؟

در حالی که برخی از افزایشی‌ها امیدوار بودند که به واسطه افزایش قیمت اونس جهانی طلا دیروز سکه به سمت مقاومت ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی حرکت کند، این طور نشد و حتی در مجموع سکه امامی ۵۰ هزار تومان کاهش هم داشت و کانال ۲۹ را از دست داد. البته سکه در بالای کانال ۲۸ میلیونی و کف ۲۹ میلیونی در رفت‌و‌آمد است.

با این وجود اونس جهانی دیروز هم جهش کرد که در رقم بالای ۲۰۵۰ دلار رسید. اگر دلار امروز به خود آرایش صعود بگیرد این به احتمال زیاد باعث صعودی شدن سکه می‌شود. اما اگر دلار رنج باشد سکه احتمالا جان افزایش نداشته باشد - حتی اگر افزایش یابد بعید است توان شکستن مقاومت ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را داشته باشد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر