توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد؛

قیمت جدید دلار در مرکز مبادله ارز و طلا / اسکناس آمریکایی امروز چند شد؟

قیمت جدید دلار در مرکز مبادله اعلام شد.

قیمت جدید دلار در مرکز مبادله ارز و طلا / اسکناس آمریکایی امروز چند شد؟

مرکز مبادله به معنای مکان یا سامانه‌ای است که بانک‌ها، شرکت‌های مالی، سرمایه‌گذاران و سایر افراد و سازمان‌ها در آن قراردادهای مالی و ارزی را انجام می‌دهند.

در این صورت، مبادله‌گران می‌توانند تراکنش‌های مالی را به صورت الکترونیکی انجام داده و خرید و فروش انواع دارایی‌ها از جمله ارزهای خارجی، سهام، اوراق بهادار و کالاها را انجام دهند. مرکز مبادله عموماً یک موسسه یا یک سامانه الکترونیکی است که بستری برای ارتباط مستقیم میان معامله‌گران فراهم می‌کند.

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت دلار آمریکا به ۴۱هزار و ۲۱۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۷هزار و ۴۶۴ تومان رسید.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز  ۴۱هزار و ۲۱۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۷هزار و ۴۶۴ تومان اعلام شد.

قیمت درهم و قیمت یورو در بازار متشکل ارزی

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو  ۴۳ هزار و ۳۳۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۳۹ هزار و ۳۹۴ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۲۱ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۰۱ تومان اعلام شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر