قیمت سکه امامی ریزش کرد

قیمت سکه نسبت به دو روز قبل یعنی شنبه کاهش قابل توجهی داشت.

قیمت سکه امامی ریزش کرد

قیمت سکه بار دیگر به علاقه مندان خود روی خوش نشان داد معامله گران را امیدوار کرد. این فلز گران بهای داخلی دیروز با افت ۱۰۰ هزار تومانی نسب به دو روز قبل یعنی شنبه به کار خود پایان داد.

قیمت سکه امامی روز گذشته با ۲۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد و در معاملات پشت خطی هم کمتر کسی حاضر بود در موقعیت خرید و فروش سکه قرار بگیرد.

روز گذشته در بازار سکه هر قطعه سکه امامی با ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان روانه بازار شد اما در واپسین ساعات معاملات نقدی با ۲۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز شنبه ۱۰۰هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.در معاملات پشت خطی یکشنبه شب هم کمتر کسی حاضر بود در موقعیت خرید و فروش سکه قرار بگیرد و فلز گران بهای داخلی نسبت به روز یکشنبه رنج بود.

دسته‌ای از فعالان بازار می‌گویند کمترین قیمت سکه در سال ۱۴۰۲ حوالی ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و چون بازار نزدیک کف مهم است فروش ندارد. عده‌ای از معامله‌گران باور دارند دلیل اصلی کاهش تقاضا در بازار سکه ناشی از ثبات نسبی قیمت دلار در سنگر ۴۹ هزار تومان بوده است. به عقیده آنها سنگرگیری بازیگران ارزی در این مرز، باعث شده که سطح احتیاط در بازار سکه بیشتر شود و برخی از خریداران سکه چند وقتی خانه‌نشین شوند.

برخی هم عقیده دارند در شرایطی که قیمت دلار در محدوده ۴۹ هزار و ۴۰۰‌تومان تا ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان‌در نوسان است، این قیمت اونس طلاست که لیدر بازار سکه شده و به سکه‌بازان خط‌دهی می‌کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر