خیز قیمت دلار امروز برای کانال ۵۰ هزار تومان

قیمت دلار امروز در بازار در کانال ۴۹ هزار تومان باقی ماند.

خیز قیمت دلار امروز برای کانال ۵۰ هزار تومان

امروز قیمت دلار پس از چند مرتبه تلاش و نوسان برای رسیدن به کانال ۵۰ هزارتومان ناکام ماند و در آخر در کانال قیمتی۴۹ هزار تومان تا ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

قیمت دلار هرات در روز شنبه در ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان شروع به کار کرد و چندین بار به سمت مقاومت مهم ۴۹ هزار و ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان حمله کرد اما در شکستن و تثبیت بالای این محدوده ناکام ماند.

قیمت دلار امروز در ادامه با کاهش در پشت‌خط به ۴۹ هزار و ۴۳۰ تومان رسید. در روز شنبه علاوه بر قیمت دلار سلیمانیه دلار تهران هم در زیر قیمت دلار هرات معامله می‌شد - معامله‌گران می‌گفتند بازار تهران بلاتکلیف است. از طرفی دلار هرات افزایشی بود و نزول خاصی نداشت و از طرف دیگر قیمت طلا و سکه در بازار تهران با نگاه به ریزش انس طلای جهانی کاهشی هستند. به عقیده آنها این دو اتفاق در کنار هم دلار نقدی تهران را مردد کرده است.

به خاطر همین معامله‌گران داخل به تعطیلی دولت امریکا نگاه ویژه دارند. اگر دولت امریکا تعطیل شود قیمت انس طلا به مدار صعود برمی‌گردد و می‌تواند بازار طلا و سکه را تحت تاثیر قرار دهد.

به عقیده معامله‌گران روند در بازار ارز مشخص است؛ رنج در یک محدوده خاص. اگر قیمت دلار امروز بالای ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان باز شود دوباره می‌تواند مقاومت مهم ۴۹ هزار و ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان را تست بزند. اما اگر قیمت دلار هرات به زیر ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان برود خرید ندارد و با کاهش می‌تواند کف کانال ۴۹ هزار تومان را تست بزند. در مجموع از نگاه آنها محدوده مشخص قیمت دلار هرات ۴۹ هزار تومان تا ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان است.

فنی‌ها می‌گویند اگر قیمت دلار هرات بالای مرز مقاومت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان تثبیت بدهد خریدار جدید وارد بازار خواهد شد و امکان ورود قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان در بازار وجود دارد. در مقابل اگر قیمت دلار سطح حمایتی ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان را از دست بدهد، شدت کاهش بیشتر خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر