چرا حداقل یکبار باید خرید ارز دیجیتال کیک را تجربه کنیم؟

امکان ندارد طرفدار صرافی‌های غیرمتمرکز باشید و اسم Pancakeswap به گوشتان نخورده باشد. این پلتفرم یکی از بزرگترین دکس‌های کریپتو است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است. به تازگی ورژن سوم این صرافی راه‌اندازه شده و از شبکه‌های اتریوم و آپتوس پشتیبانی می‌کند. توکن بومی این شبکه ارز دیجیتال پنکیک سواپ (CAKE) نام دارد و کاربردهای بسیاری در این شبکه دارد. معامله‌گرانی که علاقمند به خرید توکن‌هایی مانند صرافی بایننس هستند، می‌توانند خرید و فروش توکن کیک را در برنامه‌های خود قرار دهند. برای آشنایی با سرویس‌های پنکیک سواپ و قابلیت‌های ارز CAKE به خواندن این مطلب ادامه دهید.

چرا حداقل یکبار باید خرید ارز دیجیتال کیک را تجربه کنیم؟

پنکیک سواپ چیست؟

پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است و این صرافی یک بازارساز خودکار (AMM) و یک برنامه غیرمتمرکز (dApp) است که استخرهای نقدینگی هم ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند از طریق استیکینگ و ییلد فارمینگ در این صرافی، سود کنند و یا توکن‌های مختلف BEP-20 را مبادله کنند.

این صرافی سفارش‌های خریدوفروش را مستقیماً با دیگران در یک استخر نقدینگی مطابقت می‌دهد. با ارائه نقدینگی به این استخرها، کاربران توکن‌های نقدینگی (LP) دریافت می‌کنند و در کارمزد معاملات می‌توانند سهیم شوند. بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ، این صرافی از نظر حجم معاملات جزو برترین دکس‌ها کریپتو است.

معرفی سرویس های جذاب صرافی پنکیک

پنکیک-سواپ

پنکیک سواپ نسبت به رقبای خود خدمات و قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌دهد و پشتیبانی از شبکه‌های اتریوم و آپتوس در ورژن سوم، می‌تواند تعداد کاربران این پلتفرم را بیشتر کند. سرویس‌های مهیج دکس پنکیک سواپ عبارت‌اند از:

مبادله (Swap)

اصلی‌ترین سرویس این پلتفرم Swap است و کاربران با انتخاب یکی از شبکه‌های بایننس، اتریوم و آپتوس می‌توانند توکن‌های خود را مبادله کنند.

تامین نقدینگی

صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر بازارساز خودکار هستند و با تکیه بر سرمایه تأمین‌کنندگان نقدینگی می‌توانند خدمات ارائه کنند. به دلیل ریسک متحمل شده مبلغی به‌عنوان هزینه تراکنش از کاربران متقاضی Swap اخذ می‌شود و بخش زیادی از آن به تأمین‌کنندگان نقدینگی به‌عنوان مشوق داده می‌شود.

پل بلاکچینی (Bridge)

با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند استیبل‌کوین‌های مختلف را بین شبکه‌های BSC، اتریوم، آربیتروم، آوالانچ، ‌پالیگان و فانتوم مبادله کنند.

معاملات دائمی (Perpetual)

از اسفند ۱۴۰۰ بخش معاملات فیوچرز دائمی در این صرافی ارائه شده و کاربران می‌توانند تا لورج ۱۵۰ هم از آن استفاده کنند.

عرضه اولیه فارم (IFO)

این سرویس راهی برای به‌دست‌آوردن توکن‌های جدید با استفاده از قدرت استخرهای تأمین نقدینگی است.

برنده‌شدن (WIN)

در این بخش ۴ راه برای برنده‌شدن کاربران وجود دارد. اولین راه برای شرکت در این مسابقه ترید است که در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.  

تصویر نمایه و مارکت‌پلیس NFT

برای استفاده از برخی امکانات پنکیک سواپ نیاز به‌حساب کاربری ویژه دارید که با فعال‌کردن تصویر نمایه میسر می‌شود. برای انتخاب این تصویر نمایه باید ۱ کیک هزینه کنید.

حاکمیت

دارندگان ارز دیجیتال کیک با رأی‌دادن دی پیشنهادهای بخش حاکمیت، می‌توانند در تعیین سرنوشت این پلتفرم محبوب سهیم باشند.

بررسی ارز دیجیتال CAKE

توکن بومی صرافی پنکیک سواپ در سپتامبر سال ۲۰۲۰ و در زنجیره هوشمند بایننس راه‌اندازی شد. CAKE یک توکن BEP-20 است که توانسته در سال ۲۰۲۱ عملکرد بسیار خیره‌کننده‌ای را ثبت کند. اصلی کاربرد این توکن ایجاد انگیزه برای تأمین نقدینگی در پروژه پنکیک سواپ است. همچنین پاداش استخراج نقدینگی، پاداش لاتاری، حاکمیت، توسعه همکاری‌های پلتفرم، از دیگر نقاط قوت این رمزارز محسوب می‌شود.

عرضه توکن CAKE  به ۷۵۰ میلیون واحد محدود شده است و تا به امروز ۲۱۳ میلیون آن در گردش بازار هستند. بالاترین قیمت ارز کیک در آپریل ۲۰۲۱ معادل ۴۴ دلار بوده و هم اکنون ۹۶٪ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

روش های کسب ارز دیجیتال کیک

رمزارز CAKE به کاربران اجازه می‌دهد، از بخش‌های این پلتفرم استفاده کنند. یکی از راه‌های به‌دست‌آوردن این توکن خرید آن از صرافی است، اما روش‌های دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید ارز CAKE  را به دست آورید.

  1. کشت سود (yeald farming)
  2. استیکینگ در استخرهای سیروپ (Syrup Pools)
  3. شرکت در لاتاری و برنده‌شدن

نحوه خرید و فروش توکن CAKE

طبیعتاً بهترین صرافی برای خرید ارز CAKE، پلتفرم پنکیک سواپ است. همچنین می‌توانید برای خریدوفروش این توکن به صرافی‌های متمرکز بایننس، کوکوین، ‌هیوبی، کیت و کوینکس نیز مراجعه کنید. ارز کیک در صرافی‌های معتبر ایرانی نیز لیست شده است. پیشنهاد می‌شود از یک پلتفرم ایرانی برای معامله این رمزارز استفاده کنید.

صرافی‌های خارجی به دلیل وجود تحریم‌ها، محدودیت‌هایی را برای کاربران ایرانی در نظر گرفته‌اند و در صورت مشاهده IP ایرانی اقدام به هک حساب کاربری می‌کنند. به همین دلیل بهتر است پس از آموزش کامل خرید پنکیک سواپ، در این پلتفرم ایرانی معتبر مانند تبدیل، معاملات رمزارزی خود را انجام دهید.

چه چیزی ارز CAKE را منحصر به فرد می کند؟

ارز دیجیتال کیک از مدل سازنده خودکار بازار که AMM نام دارد استفاده می‌کند، یعنی هیچ کتاب سفارشی در آن وجود ندارد و به‌جای آن از مجموعه نقدینگی استفاده می‌شود. همچنین کاربران این پلتفرم می‌توانند از طریق تأمین نقدینگی کسب درآمد خوبی داشته باشند. با قراردادن رمزارزهای خود به مجموعه نقدینگی می‌توانید پاداش خوبی را از سیستم بگیرید. کاربران می‌توانند شانس خود را با شرکت در قرعه‌کشی‌ها و توکن‌های غیرمثلی (NFT) امتحان کنند و در صورت برنده‌شدن پاداش دریافت کنند.

کاربران می‌توانند برای دریافت پاداش، توکن‌های خود را به سهام تبدیل کنند که این کار با واریز توکن‌های ارائه‌دهنده نقدینگی و قفل‌کردن آنها انجام می‌شود.

پیش بینی آینده ارز کیک

 

ارز-کیک

پنکیک سوآپ اگرچه مسیر طولانی برای تبدیل‌شدن به اصلی‌ترین صرافی غیرمتمرکز را در پیش دارد اما تا کنون هم توانسته قدم‌های بی‌نظیری را در این راه بردارد. همان‌طور که این صرافی‌ها درحال‌رشد هستند، در این میان پنکیک سواپ با وجود طراحی منحصربه‌فرد خود و استفاده از زنجیره هوشمند بایننس مورد استقبال معامله‌گران قرار بگیرد.

همچنین قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی نظیر کارمزد پایین، پشتیبانی از تعداد زیادی کوین و توکن‌ و ناشناس ماندن هویت کاربر، ‌شانس موفقیت بیشتری در آینده دارد. برخی از کارشناسان حوزه کریپتو معتقدند که قیمت ارز کیک تا آگوست سال ۲۰۲۴ به ۶.۱۶ دلار خواهد رسید و در سال ۲۰۳۰ ما شاهد ارز کیک ۱۰۲ دلاری خواهیم بود.

 

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر