هشدار به مشتریان آبان تتر / مراقب سرمایه های خود باشید+سند

در پیامکی عمومی از مشتریان آبان تتر خواسته شده دارایی های خود را به سرعت از این مجموعه خارج کنند.

هشدار به مشتریان آبان تتر / مراقب سرمایه های خود باشید+سند

بنابر گزارش های واصله، از صبح امروز، تعدادی از کاربران صرافی آبان تتر، پیامکی دریافت کردند مبنی بر اینکه اطلاعات محرمانه کیف پول های آنها افشا شده و به زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

در این پیامک از مشتریان آبان تتر خواسته شده دارایی های خود را به سرعت از این مجموعه خارج کنند. این اتفاق بار دیگر امنیت و زیرساخت صرافی های رمزارز داخلی کشور را به چالش کشیده و موجی از نگرانی را در میان فعالان این بازار به راه انداخته است.

آبان تتر

کاربران این صرافی در تماس هایی که با تیتر کوتاه داشتند اعلام کردند که نگران از دست رفتن یا قفل شدن دارایی ارزی خود بوده و به دنبال راه حل و پاسخ مناسب از مدیران اصرافی آبان تتر هستند.

سند-آبان تتر

شایان ذکر است که سقف برداشت از حساب کاربری صرافی ها روزانه ۲۵ میلیون تومان بوده و امکان خروج یکباره تمام سرمایه ها میسر نیست. همین امر بر اضطراب و نگرانی سرمایه گذاران دامن زده است.

هنوز مشخص نیست که موضوع هک بوده یا اتفاق دیگری در شرف وقوع است. اما به محض کسب اطلاعات تکمیلی آن را با مخاطبان تیتر کوتاه در میان خواهیم گذاشت.

جوابیه:

روابط عمومی آبان‌تتر در واکنش به خبر فوق اعلام کرد: 

امروز دوشنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۲، پیامکی جعلی به صورت انبوه به حدود پانصد نفر ارسال شده است.

این پیامک از یک سرشماره اشتراکی بین کسب‌وکارهای مختلف، با مضمونی از این قرار که "اطلاعات کیف‌پول‌های کاربران افشا شده و به زودی منتشر می‌شود"  و "امروز آخرین فرصت برای خارج کردن دارایی از آبان‌تتر است" به افراد ارسال شده است.

تیم صرافی آبان‌تتر، بلافاصله بعد از اطلاع یافتن از ارسال این پیامک‌های جعلی، سرشماره اشتراکی را مسدود ساخته و تمام پیگیری‌های لازم را جهت شناسایی عاملان انتشار این اکاذیب در پی گرفته است.

همزمان با ارسال این پیامک‌های جعلی، هجمه‌ای در توئیتر توسط برخی کاربران شکل گرفته است که در رابطه با امن بودن دارایی کاربران در آبان‌تتر اعلام نگرانی کرده‌اند.  

به نظر می‌رسد ارسال پیامک‌های جعلی و هجمه‌ی توئیتری در ادامه آن، کاملاً برنامه‌ریزی شده و به قصدِ مخدوش کردن چهره برند آبان‌تتر صورت گرفته است. نکته جالب توجه این است که عمده این حساب‌های توئیتری فیک بوده و صرفاً پیام‌هایی غیرمستند و تکراری را منتشر کرده‌اند.

روابط عمومی آبان‌تتر همچنان اضافه کرد که تمام عملیات‌های صرافی آبان‌تتر، مطابق معمول و بدون هیچگونه نقصی در حال انجام است و کاربران می‌توانند با امنیت کامل به عملیات‌های خرید و فروش و واریز و برداشت بپردازند. تمام اطلاعات کاربران آبان‌تتر و دارایی‌هایشان نیز با رعایت تمام پروتکل‌ها، در امنیت کامل هستند.

به علاوه، تیم پشتیبانی آبان‌تتر، مطابق معمول به صورت ۲۴ ساعته از طریق چت آنلاین و از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۰۰:۰۰ بامداد از طریق تماس تلفنی در خدمت کاربران و پاسخگوی سوالات احتمالی آنان هستند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر