طلا | قیمت امروز طلا | بازار طلا

کاهش قیمت سکه و طلا در راه است؛ منتظر باشید

کارشناسان معتقدند بعد از پایان تعطیلات بازار سکه و طلا به ثبات خواهد رسید و به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت ها در بازار کاهش خواهد یافت.

کاهش قیمت سکه و طلا در راه است؛ منتظر باشید

قیمت طلا به عنوان یکی از محبوب‌ترین فلزات قیمتی جهان، تحت تأثیر چندین عامل اقتصادی و جهانی قرار دارد. افزایش یا کاهش قیمت طلا معمولا به سیاست‌های پولی دولت‌ها، تقاضا و عرضه جهانی، شرایط اقتصادی و همچنین نوسانات در بازارهای مالی بستگی دارد. با توجه به مواجهه با مخاطرات مالی و نوسانات اقتصادی، طلا به عنوان یک ابزار حفظ ارزش و سرمایه‌گذاری جذاب محسوب می‌شود.

دیروز (دهم فروردین ماه) انس جهانی بار دیگر افزایش قیمت داشت و به ۲۲۳۲ دلار رسید. بازارهای داخلی نیز در تعطیلات به سر می برند و قیمت ها بدون تغییر مانده است بر این اساس روز گذشته هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و هر گرم طلا نیز ۳ میلیون و ۳۲۶ هزار تومان است.

پیش‌بینی قیمت طلا ۱۱ فروردین ماه

هر چند بازارهای رسمی تا ۱۳ فروردین تعطیل هستند اما ممکن است با توجه به افزایش دوباره انس جهانی در اولین روز هفته قیمت طلا و سکه افزایش داشته باشد . هر چند کارشناسان پیش بینی می کنند بعد از پایان تعطیلات بازار سکه و طلا به ثبات خواهد رسید و به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت ها در بازار کاهش خواهد یافت.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • م

    قبل عید گرون میندازن به ملت بعدعیدمفت خری میکنندتوبرج۷ دوباره گرونش میکند

  • حسن

    فکرنکم درست باشه شما اگه زرنگی همین قیمت نگه دار. کاهشی شدن پیش کش

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر